Administratör till globalt IT-konsultbolag!

Administratör till globalt IT-konsultbolag!

Arbetsbeskrivning

Är du kommunikativ och en teamplayer som älskar att sprida härlig energi? Är du dessutom van att arbeta noggrant och strukturerat med administrativa uppgifter? Då kan det vara dig vi söker för rollen som administratör. Du kommer att stärka upp teamet och arbeta koordinerande med många internationella kontaktytor. Låter detta som något för dig? tveka då inte på att skicka in din ansökan redan idag, vi går igenom ansökningarna löpande och start är omgående.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för det globala IT-konsultbolaget Tata Consultancy Services räkning en housing administratör med ansvar för boende- och logifrågor med start omgående. I denna tjänst ges du stort eget ansvar och en möjlighet att utvecklas administrativt i internationell miljö.

Detta är ett konsultuppdrag som sträcker sig tillsvidare. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kund.

#

Du erbjuds


* Ett långsiktigt uppdrag som konsult.
* Möjlighet att bli en del av ett härligt team.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som housing administratör arbetar du med administration och praktiska detaljer som rör boende. Du har en viktig roll med ansvar för samtliga ankomster för företagets konsulter på uppdrag i Sverige. Du kommer att ha ett nära samarbete med teamet bestående av ytterligare 5 administratörer samt den administrativa chefen på kontoret och stötta i olika administrativa frågor. Som housing administratör kommer du till exempel att:


* Tillsammans med de andra i housing-teamet ansvara för att servicen kring logifrågorna är till belåtenhet för de anställda
* Ansvara för ankomster och byten I Sverige
* Ansvara för att uppdatera interna dokument, system och databaser
* Administrera felanmälningar för konsulterna
* Ha ett nära samarbete med finans och författa rapporter
* Bygga goda relationer internt och med hyresvärdar


Det här uppdraget passar dig som vill jobba i en internationell miljö med många internationella kontaktytor.

VI SÖKER DIG SOM
- Innehar en högskole- och/eller universitetsexamen och gärna tidigare arbetslivserfarenhet av administrativa uppgifter. Alternativt har du minst tre års arbetslivserfarenhet av administration och då krävs ingen examen.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Detta då majoriteten av medarbetarna på företaget är engelskspråkiga.
- I rollen som administratör kommer du främst att använda Word, Powerpoint och Excel och det krävs därför mycket goda kunskaper i Officepaketet. Excel används dagligen för att administrera ditt ansvarsområde samt för enklare analys och statistik.

Vidare är det meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och/eller har arbetat länge i servicebranschen och är van vid att bemöta krävande kunder.

#

#

Vi söker dig som har stor personlig mognad och som person är du även öppensinnad, prestigelös och kommunikativ. Vi ser vidare att du är initiativrik och kan snabbt fatta egna beslut. Du uppskattar att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor. Vidare vet du vad god service innebär och hur viktigt detta är. Arbetsmiljön i din roll som housing- administratör är snabbt föränderlig med korta deadlines vilket ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Självklart är du även professionell och strukturerad i ditt arbete.

#

Övrig information


* Start: Omgående.
* Omfattning: Heltid, långsiktigt.
* Placering: Stockholm, centralt.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 11 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

14 oktober 2024

14 oktober 2024

14 oktober 2024