Administratör till hållbart miljöföretag

Administratör till hållbart miljöföretag

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett innovativt företag som jobbar för att främja ett cirkulärt och hållbart samhälle med fokus på miljö och sortering. Nu söker de deras nya adminstratör som vill vara med på en spännande resa. Tjänsten är en god möjlighet för dig att fördjupa dina adminstrativa kunskaper och lära dig mer om miljön. Vill du tillsammans med engagerade och drivna kollegor jobba för en grön planet är du välkommen att söka rollen som adminstratör!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett företag som tar ställning i viktiga miljöfrågor och deras arbete ger effekt på FN:s globala hållbarhetsmål. Drivna medarbetare stödjer visionen om strävan att ställa om samhället till cirkularitet. Med 2300 medarbetare gör de skillnad på vår planet och bidrar till ett bättre samhälle.

De söker nu efter en administratör som är van att jobba i system, har lätt för att lära sig nya system och har ett öga för detaljer. En samvetgrann person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter som exempelvis omfattar
fakturahantering.

Du erbjuds
- Att vara en del av ett företag som jobbar med hållbarhetsfrågor
- En dedikerad konsultchef som stötttar och följer upp
- Gedigen upplärning av kollegor
- En inblick i ett meningsfullt arbete som strävar mot ett hållbart samhälle

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Fakturahantering
* Orderhantering
* Räkna på matreialavvikelser
* Kommunicera med chaufförerna kring gods och frakt


VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare arbetslivserfarenhet av administration i minst 1-2 år
- Är flytande i svenska och engelska både tal och skrift
- Har god systemvana och sätter dig med enkelhet in i nya program och system

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Strukturerad
- Uppmärksam
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2023
  • Ansök senast: 7 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 oktober 2024

Receptionist till Thoraxkirurgiavdelning i Lund

Receptionist till Thoraxkirurgiavdelning i Lund

3 oktober 2024

Administratör

Administratör

3 oktober 2024

Administrativ assistent till rehabenheten

Administrativ assistent till rehabenheten

3 oktober 2024