Administratör till Hallströms verkstäder i Nälden

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en administratör till Hallströms verkstäder i Nälden!
 
Hallströms inriktning är produkter i tunnplåt för komfort och industriventilation. De levererar sortiment för de flesta installationsmiljöer och specialtillverkar även produkter utifrån önskemål. Produkterna används bland annat inom pappers- och massaindustrin, till bostads- och arbetsplattformer inom off-shore, kemisk industri, läkemedels- och livsmedelsindustrin, idrottsarenor och bostäder.

Beskrivning:
Rollen som efterfrågas är en administratör som ansvarar för att bemanna växeln, scanna in fakturor, sköta posthanteringen, beställa kontorsmaterial och även sköta det administrativa kring gymsystemet, fler uppgifter kan förekomma. I rollen som administratör kommer du även bemanna receptionen så din arbetsplats och där du utför dina arbetsuppgifter kommer ske i receptionsdisken för att vara tillgänglig när besökare anländer. Du ska gilla att ge god service, internt till dina kollegor och externt till kunder via telefon och besökare. Rollen kräver att du har ett bra ordningssinne för att kunna arbeta effektivt med de arbetsuppgifter som efterfrågas. Det är viktigt att kunna planera upp arbetet samt arbeta effektivt för att allt ska flyta på så bra som möjligt. För rätt person kan uppdraget vara långsiktigt och kommer inledningsvis vara en inhyrning med goda chanser till förlängning eller övertag

Vem är du? En god administratör
Framåt/drivande
Gillar att göra det lilla extra
Gilla ordning och reda
God logistiker
Prestigelös, se alla uppgifter som roliga
Meriterande om du har erfarenhet av arbete inom administration och enklare ekonomiuppgifter, samt arbetat med  telefon som ditt arbetsverktyg men stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.  

Sysselsättningsgrad och anställning: 
Heltid, måndag till fredag, 6 månaders visstidsanställning via OnePartnerGroup Jämtland med goda möjligheter till förlängning eller övertagande med anställning hos kund.

Urval och intervjuer sker löpande, vi vill därför ha din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan, ser fram emot att träffa dig! skulle du ha frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till Moa Tångerby moa.tangerby@onepartnergroup.se

Övrig information
Vi på OnePartnerGroup Jämtland AB har trygga relationer med flertalet kunder i Östersund och lång erfarenhet av dessa tjänster där du som konsult kommer vara bemannad via oss med en närmsta Konsultchef placerad i Östersund.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hallströms Verkstäder AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2021
  • Ansök senast: 22 juli 2021

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024