Administratör till Hand- och Plastikkirurgiska kliniken

Administratör till Hand- och Plastikkirurgiska kliniken

Arbetsbeskrivning

Hand- och Plastikkirurgiska kliniken med Brännskadecentrum (HPK) ingår som en av 12 kliniker i Sinnescentrum i Östergötland och bedriver vår verksamhet på Universitetssjukhuset i Linköping.

HPK ger sjukvård av högsta internationella klass inom verksamhetsområdena handkirurgi, plastikkirurgi och brännskadevård. Vi är cirka 160 medarbetare. Verksamheten bedriver region- och länssjukvård och har både öppen-, dag- och slutenvård. Vårt Brännskadecentrum är en nationell högspecialiserad enhet. Kliniken bedriver ett intensivt forsknings-och utvecklingsarbete och är en universitetssjukvårdsenhet.

Vår målsättning är att ge god och säker vård med patienten i fokus, genom hög kompetens, engagerade medarbetare och en god arbetsmiljö. Vi är ett stort kompetenscentrum för sårvård och rehabilitering, från fingerleden till hela kroppen med målsättning att återfå bästa tänkbara funktion.

Söker du ett roligt och stimulerande jobb? Nu har du nu möjligheten att bli en i vårt härliga gäng!

Vi är en klinik som riktar vårt fokus framåt genom utbildning, utveckling och forskning. Nu har du möjligheten att bli en del av vår arbetsgrupp som har ett välkänt gott rykte utifrån vår arbetsmiljö och vårt goda utbildningsklimat.

Nu söker vi en vikarierande administratör som har en viktig roll i navet av vår verksamhet!

Arbetsbeskrivning
Tycker du om att jobba självständig men vill också tillhöra ett team motiverade kollegor så är vi arbetsplatsen för dig!

Vi är ett team med 13 medarbetare med en stor samarbetsvilja. Vi delar på arbetsuppgifterna för verksamhetens bästa och du kommer i första hand att arbeta med ansvar för Hand och Plastik mottagningen. Det innebär varierade arbetsuppgifter som svara i telefon och är behjälplig vid frågor, scanning, posthantering, administrera patientbesök och sköta bokning av patienter med mera

Ytterligare arbetsuppgifter/karriärvägar för just dig planerar vi tillsammans utefter verksamhetens behov, dina önskemål och tidigare erfarenheter.

Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som har gymnasieutbildning med administrativ inriktning eller motsvarande. Att du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete, har stor datavana samt är lösningsorienterad. Erfarenhet av medicinsk journaldokumentation i Cosmic och goda kunskaper i Officepaketet är meriterande.

Personliga egenskaper
Det är viktigt för oss att våra patienter får bästa möjliga service och bemötande, vi tror därför att du har en mycket hög servicekänsla, är positiv och trivs bra i kontakten med människor. Du har lätt för att samarbeta med andra, du har en hög arbetskapacitet och är självgående. Då du sköter flera olika uppgifter parallellt så är det viktigt att du har en mycket god förmåga att arbeta flexibelt och att du kan anpassa dig efter verksamhetens behov. Du har lätt för att kunna se vad som behövs göras och räds inte att ta egna initiativ. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansökan 
Sista ansökningsdag för tjänsten är 20230303, men inkom gärna med ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval.

Anställning
Tjänsten är ett vikariat om 6 månader på heltid, anställning efter överenskommelse. 

Läs gärna här om https://www.regionostergotland.se/ro/jobb-och-utbildning/dina-formaner.

Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid.

Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.

Sammanfattning

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024