OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi dig som vill arbeta i en omväxlande administrativ roll på Hässleholm Fibernäts försäljningsavdelning. Uppdraget är med start omgående och pågår i minst 6 månader med stor chans till förlängning eller direkt anställning hos bolaget. Är du en duktig administratör eller kundservicemedarbetare på jakt efter en ny utmaning i arbetslivet? Då ska du söka tjänsten! Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som Administratör kommer du att ingå i ett mindre team där din uppgift är att stötta dina kollegor i olika försäljnings- och administrativa ärenden. Du kommer bland annat att hantera överföringen av data mellan olika system, administrera olika avtal, svara på kunders frågor som inkommer via mejl eller telefon, samt bygga upp bolagets informationsdatabas. Till din hjälp har du olika affärssystem så som DigPro, Lime, Anslutamotorn samt Excel. Rollen är omväxlande men med stort fokus på just administration.
Arbetsuppgifter:
o Avtalsadministration
o Datahantering i CRM-system
o Svara på frågor som inkommer via mejl samt telefon
o Kontakt med tekniker och leverantörer
o Försäljningsärenden såsom utskick, skyltar och kundträffar
Arbetet är förlagt under kontorstider på Hässleholms Fibernäts kontor i Hässleholm, med gångavstånd från tågstationen. Tjänsten är på 100%.
Vem är du?
Vi söker dig som tycker om att arbeta med administration samtidigt som du uppskattar kundkontakt. Du förmår att arbeta självständigt men gillar även ett gott samarbete med dina kollegor. Du har lätt för att ta egna initiativ och drivs av att ge god service.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336