Administratör till Haugen-Gruppen sommarvikariat

Administratör till Haugen-Gruppen sommarvikariat

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven sommarjobbare inom Supply Chain på Haugen-Gruppen i Norrköping. För rätt person erbjuds ett utmanande och omväxlande arbete med välkända varumärken inom dagligvaruhandeln i ett företag som präglas av entreprenörskap, flexibilitet, snabbhet och ansvarstagande.

Om företaget
Haugen-Gruppen är ett av Skandinaviens starkaste dagligvarubolag och marknadsför och säljer egna och internationellt välkända och starka varumärken. Den huvudsakliga verksamheten består i att marknadsföra och sälja internationella livsmedel på den svenska dagligvarumarknaden. Bearbetning sker med våra två rikstäckande säljkårer. Försäljning sker främst via ICA, Coop, Axfood och Bergendahl samt via de olika restauranggrossisterna.

Vår målsättning är att vara ledande i att introducera samt vidareutveckla spännande varumärken för både dagligvarumarknaden, restaurang och storhushåll. Vi strävar efter marknadsledarskap i samtliga kategorier vi är verksamma inom. Målet är att vara ledande importör av märkesvaror i Skandinavien både i dagligvaror samt storkök.
Haugen-Gruppen består i Sverige av en organisation om drygt 70 personer. Haugen-Gruppen har idag ca 900 artiklar och omsätter ca 650 mkr.


Dina arbetsuppgifter
Som Sommarjobbare hos oss innebär att du kommer avlasta vår administrativa supply chain personal under sommarmånaderna. Efter sommaren finns även chans att arbeta extra vid behov under övriga delar av året. Du kommer att jobba tillsammans med våra Supply Administrators.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Vara kontaktperson i kundservice / kommersiellt angående leveransfrågor, nästa produktion, tillgänglighet etc.
• Jobba med kundorder som vårt lager sedan plockar för leverans ut
• Diverse supply-administration


Din profil
Vidare söker vi dig som har god administrativ förmåga gärna med erfarenhet av tidigare liknande uppgifter. Uppdraget kräver god IT-vana och en positiv attityd. Du kommer att ha många kontakter både externt och internt, vilket ställer krav på god kommunikationsförmåga och sociala färdigheter.

Som person ser du alltid en lösning och är glad och positiv. Du är ansvarstagande och kundorienterad. Du har god struktur på ditt arbete.


Ansökningsförfarande
Du är välkommen med din ansökan på skill.se så snart som möjligt. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lindquist, johanna.lindquist@skill.se, 011-19 94 69.

Välkommen med din ansökan!

Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2022
  • Ansök senast: 5 juni 2022

Liknande jobb


Administratör med servicekänsla

Administratör med servicekänsla

18 november 2022

10 november 2022