OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du framförallt arbeta med löner, bokföring och förberedande av offerter mot kunder.
Du kommer även ta emot inkommande samtal samt kontakt med chaufförer och ge dem anvisningar.
Som administratör kommer du även jobba med inköp av t ex kontorsmaterial och assistera Vd:n vid behov.
Om företaget
Huskvarna Cementgjuteri tillverkar betongelement för närmarknaden runt Jönköping inkl. specialelement. De har tre nischprodukter är bilvågsdäck, ställverksbyggnader och idrottsläktare. Huskvarna Cementgjuteri har sitt kontor och produktion i Tenhult.
Din profil
Skallkrav:
- Svenska i tal och skrift
- YH utbildning mot ekonomi
- God kunskap i bokföring
Meriterande:
- Truckkort
- Erfarenhet av Visma
- Erfarenhet av liknade arbete
Som person är du prestigelös och har lätt för att möta nya människor. Du är noggrann och strukturerad. Tjänsten som administratör kräver att du jobbar mycket självständigt med frihet under ansvar.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: februari
Ort: Tenhult
Omfattning: Heltid, dagtid
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna