OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu förstärker vi vårt team i Helsingborg med en administratör! Du tillsammans med en kollega är spindeln i nätet gällande administration i vår sydligaste region som sträcker sig från Malmö upp till Halmstad och över till Kalmar och innefattas av nio filialer.
Om rollen
Som administratör kommer du att arbeta med uppdatering av kund- och artikelregister, hantera krediteringar och reklamationer samt kreditsamordning, försäkringsärenden och skadehantering samt kundsupport i form av rapporter och slutfakturor. Vidare agerar du intern support i frågor kring administration och stöttar våra chefer och filialer där det behövs. Tillsammans jobbar vi som ett team!
Om dig
Vi tror att du har tidigare erfarenhet inom området och ser gärna att du har intresse för bygg- och anläggningsbranschen. Du har stort fokus på service och trivs med ordning och reda. Som person är du prestigelös och ser det som en självklarhet att stötta dina kollegor när det behövs. Vi tror att du har hög datormognad och är van att sätta dig in nya arbetsuppgifter snabbt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Gardikro, Personalsamordnare
018-65 02 38, 072-533 32 57
Mattias Tapper, Arbetschef
018-65 02 17, 073-337 23 53
Peder Lidström, Arbetschef
018-65 02 37, 0733-37 25 37
Richard Lantz, Arbetschef
018-65 02 31, 073-337 13 80
Johan Björk, Arbetschef
070-770 73 32
Mikael Eriksson, platschef
0733-37 58 58
Thommie Östman
0733-376564
Eric Lomstedt, arbetschef Vägdrift
070-779 40 22
Annelie Eskemyr, Personalsamordnare
070-779 40 91
Katarina Holm, personalsamordnare
, 0733-37 69 06