OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Wallners Persienn & Markis AB är Dalarnas största tillverkare av solskydd och har funnits i Dalarna sedan 1965. Sedan 2019 ingår Wallners i Kigada Koncernen och finns nu i nya moderna lokaler för kontor och produktion i Borlänge.
Om tjänsten
Wallners växer och är i ständig utveckling och vi söker nu inför vår högsäsong administratörer till vår administrativa avdelning.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara orderhantering samt kundsupport via mejl och telefon. Det kan även bli aktuellt att ta emot kunder som handlar i butiken. Du kommer att arbeta tillsammans i det administrativa teamet och där behöver man stötta och hjälpa till där det behövs. Då Wallners är i ständig tillväxt kan även övriga administrativa arbetsuppgifter tillkomma.
Vem är du?
För att lyckas i denna tjänst behöver du vara positiv, serviceinriktad och ha lätt för dig att skapa goda relationer. Detta då du kommer ha mycket kontakt med våra återförsäljare och kunder. Du behöver även därför behärska det svenska språket i tal och skrift. Meriterande för denna tjänst är om du har tidigare administrativa erfarenheter.
Under säsongen kommer det delvis att vara högt tempo vilket gör att du behöver vara strukturerad, noggrann och effektiv. Ni är ett team på administrativa avdelningen och du behöver vara flexibel och kunna hjälpa till där det behövs.
Då detta är en visstidsanställning inför vår högsäsong behöver du ha lätt för dig att lära dig nya system och program så att du under högsäsongen kan arbeta självständigt. Du behöver även ha viss kunskap i Officepaket framför allt Excel.
Vad kan Wallners erbjuda dig?
Vi erbjuder ett fritt arbete där du arbetar med marknadsledande lösningar i ett kundorienterat företag. Vi arbetar hårt tillsammans, samtidigt som vi uppmuntrar alla att hitta en bra balans mellan arbete och privatliv.
Anställningen
Anställningen är en visstidsanställning med start i mars tom juli, med chans till förlängning. Vi söker både både dig som är intresserad av heltid men även deltid. Du kanske studerar och kan tänka dig att arbeta extra i veckodagarna, tveka inte att skicka in din ansökan. Arbetstiderna är måndag-fredag 8-17. Placering är på vårt kontor i Borlänge.
Så här rekryterar vi
Du ansöker via vår (https://kinnarpsgavledalarna.teamtailor.com/) senast den 29/1. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du är varmt välkommen att kontakta oss vid frågor om tjänsten eller processen.
Caroline Byström HR-ansvarig, caroline.bystrom@kinnarps.se 023-794687
Daniel Åberg Ekonomichef, daniel.aberg@kinnarps.se 023-794680
För att läsa mer om oss besök gärna vår hemsida: https://www.wallners.se (https://www.wallners.se/)
Vi ser fram emot din ansökan!