Administratör till Högskolan i Gävle

Administratör till Högskolan i Gävle

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, är noggrann, strukturerad och vill arbeta i ett team som värdesätter engagemang och god stämning på arbetsplatsen? Då söker vi dig till en tjänst som administratör till Högskolan i Gävle. Sök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Som utbildningsadministratör är den främsta arbetsuppgiften att arbeta med administrativt stöd relaterat till kurs- och programverksamheten. Du kommer att ingå i ett team där arbetet kräver noggrannhet och ett stort självständigt ansvarstagande. Det är tidvis ett mycket intensivt arbete där en stor del av dina arbetsuppgifter sker genom något eller flera systemstöd tillsammans med olika typer av kommunikationsinsatser. Eftersom verksamheten på avdelningen är mångfacetterad, så sker arbetet ofta i arbetslagsform. Det kan innebära att arbetet också består av uppgifter som inte direkt finns beskrivna utan behöver ske utifrån verksamhetsbehov som uppstår. Behovet sträcker sig fram till slutet av januari 2024 med chans till förlängning.

Du erbjuds
- Att bli en del av ett engagerat team som värdesätter god stämning på arbetsplatsen
- Att få arbeta med administrativa uppgifter kopplade till kurs- och programverksamheten
- En dedikerad konsultchef som agerar stöd och karriärpartner under uppdragets gång

VI SÖKER DIG SOM
- Har några års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Har god förståelse och vana av olika digitala system, inklusive officepaketet
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då arbetsuppgifterna kräver det

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Strukturerad
- Serviceminded

Det är viktigt att du klarar av att följa rutiner och regelverk, kan hålla ett högt tempo utan att tappa noggrannhet och att du är flexibel och strukturerad med ett serviceinriktat förhållningssätt. Du har inga problem att jobba självständigt men är också en god lagspelare.

Övrigt:
- Start: 1 september
- Omfattning: Heltid
- Uppdragslängd: Fram till slutet av januari 2024 med chans till förlängning

Du förväntas sitta på plats i Högskolans lokaler och introduktion sker på plats.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2023
  • Ansök senast: 1 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


6 oktober 2024

Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024