Administratör till Holmströms Rör i Helsingborg

Administratör till Holmströms Rör i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Som administratör hos oss på Holmströms rör i Helsingborg kommer du ha en viktig och samordnande roll för våra tre bolag. Du kommer vara ett stöd i administration för bl.a. hantering av arbetsorder, fakturering- och löneunderlag såväl som stötta i personalfrågor.

Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innebära:

• Servicebemötande till kunder och medarbetare via telefon och mail
• Projekt- och personaladministration
• Fakturera arbetsorder och projekt
• Ekonomi- och löneadministration samt assistera med underlag till avdelningschef, projektledare m.fl.
• Ge våra medarbetare support i våra mobila enheter och system
• Hantera inköp av kontorsmaterial
• Förädla vår hemsida med nyheter

Om dig
Vi ser att du har tidigare erfarenhet från administration då det är en bred och koordinerande roll där du stundvis kommer behöva prioritera och hantera flera ärendet parallellt. På Holmströms rör värdesätter vi samarbetsförmåga, engagemang och känsla för kvalitet. Vi är drygt 70 medarbetare där administratörsrollen blir viktig för att sprida kommunikation och med servicekänsla stötta såväl interna som externa kunder. Därför söker vi dig med ett strukturerat arbetssätt och förmåga att vara flexibel och prestigelös.

Viktigt för tjänsten

•  Tidigare erfarenhet av administrativa tjänster
• Förståelse för ekonomi och tidigare systemvana
• Förmåga att koordinera, prioritera och kommunicera
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start på 6 månader med goda möjligheter till förlängning eller övertag till kund. Som konsult får du anställning hos Adecco Sweden AB och arbetar hos vår kund. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Och självklart har vi kollektivavtal!

Kontaktuppgifter
Rekryteringsprocess och urval sker löpande med tillsättning strax efter årsskiftet eller enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ronja Andersson via ronja.andersson@adecco.se
Har du frågor kring registrering, vänligen kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024