OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är ett rekryerings- och bemanningsföretag som hjälper kunder med deras personalbehov.Nu söker vi för Hörmann Svenska AB s räkning en administratör till kontoret i Täby.Hörmann-gruppen är ett expansivt företag med internationell inriktning som tillverkar och marknadsför byggprodukter.I fjorton högspecialiserade fabriker tillverkas industriportar, garageportar, dörrar, dörrkarmar och maskinerier för hela Europa.Familjeföretaget Hörmann har 5 500 medarbetare och omsätter ca 1 000 miljoner euro.Hörmann Svenska AB är ett helägt dotterbolag med kontor och lager i Örebro, Västerås och Stockholm.Huvudsakliga arbetsuppgifter: - svara i telefon, ta emot serviceuppdrag - administrativ support - viss ekonomi, avstämningar gällande utfört arbete - sammanställa offerter Vi tror att du har ett tekniskt intresse, tidigare erfarenhet från att arbeta självständigt och ha förmågan att se vad som behöver göras på kontoret.Har du erfarenhet från tidigare med att bygga upp ett arkivsystem gällande dokument, offerter mm - är det meriterande.Tillträde snarast!Känns det här som det stämmer in på dig?Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001