OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en superduktig administratör! En person som bara älskar att planera/fixa/lösa problem och som brinner för att administrera projekt. Du ska givetvis kunna ta eget ansvar och jobba effektivt/metodiskt och med en känsla av att allt går att lösa.
Du ska helst av allt vilja ha 100 bollar i luften. Kanske till och med 1000. Personen vi letar efter ska kunna planera för kaos och framförallt lösa kaos. Du ska kunna lägga upp din egen tid. Deltid eller extra. Jobbet ska bli gjort och du och vi ser till att det blir det.
Vill du jobba på ett familjärt hotell där vi hela tiden ställs inför nya utmaningar. Med ett team som ständigt strävar efter förbättring? Då är vi rätt för dig. Vi söker dig som vill vara en del av vårt glada team. Du gillar att arbeta ensam och har ett mål och det är att få saker gjort.
Du är noggrann, ordningsam och har en drivkraft att vilja förändra och förbättra. Du tycker om att jobba i högt tempo och gillar att jobba effektivt. Det är superviktigt att du älskar en dator, listor, struktur och kommer ihåg allt som måste göras, har gjorts och som komma skall. Att du, precis som vi vill vara grym på det du gör.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom något liknande. Du kan givetvis hantera en dator, kan kortkommandon och smarta knep för att arbeta effektivt. Alt tab är din bästa vän. Tjänsten är timbaserad efter behov men vi erbjuder minst 50% (20 timmar i veckan) om du vill ha det så, annars mer eller mindre.
Om du känner att detta passar in på dig så är du varmt välkommen att söka.