Administratör till HOYER Svenska  AB

Administratör till HOYER Svenska AB

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och strukturerad person som nu är redo för nya utmaningar? Har du även erfarenhet av administration ? Trivs du i en roll där du får användning av dina såväl administrativa som kommunikativa egenskaper? Då kan du vara den vi söker. 

Rollen som administratör hos HOYER Sverige AB  passar dig som är målinriktad och lösningsorienterad. Du brinner för administration och ekonomi. Det känns även naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både kunder och interna kollegor.

Ansvarsområden
Som administratör hos HOYER Sverige AB kommer du ansvara över interna och utgående fakturor. Du kommer även att samarbeta tätt med övriga på speditionsavdelningen.  

Som administratör har du en bred roll och kommer bland annat hantera och kontrollera leverantörsfakturor, kontroll av interna och externa fakturor, registrering av CMR frakthandlingar. Du kommer även ansvara för kontakten med kund gällande bekräftelse och uppföljning av order. 

Arbetstider
Heltid, dagtid. 

HOYER Sverige AB sitter på Östra Eriksbergsgatan på Hisingen, Snickeriet. 

Kvalifikationer
Vi ser att att har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande.

Meriterande är om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och/eller har ekonomisk bakgrund. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

Om företaget
HOYER is a world market leader for comprehensive logistics solutions relating to handling and transporting liquid products for the foodstuffs, gas, mineral oil and chemical industries. We bring goods safely to their destinations – in tank containers, road tankers and IBCs – by road, rail and sea. We are passionate about finding new pathways when developing tailor-made solutions for our customers: using innovative technologies, worldwide cooperation and a forward-looking build-up of networked locations, we constantly further develop our range of products and services – not least by using modular and digitally networked services. Sustainable social, ecological and economic action is established practice in HOYER. It is how we pave the way to the future of logistics, and have been a strong, reliable partner for our customers for many decades.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2022
  • Ansök senast: 4 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024