OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder till Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.HSB Sydost, Karlshamn, söker en administratör och vi på Adecco har hand om denna rekryteringsprocessen.En kooperativ förening är en fristående sammanslutning av personer som frivilligt samverkar för att tillgodose sina gemensamma, sociala, och kulturella behov och önskemål genom ett samägt och demokratiskt företag.Arbetsuppgifter Som administratör kommer du bl.a. att jobba med lägenhetsöverlåtelser inklusive kontrolluppgifter, medlemskap, hyresavtal och avstämningar.Dessutom kommer du att ha hand om telefonväxeln samt allmänna kontorsgöromål.Vissa ekonomiska uppgifter, såsom leverantörsreskontra kommer också att ingå i dina arbetsuppgifter.Mycket kundkontakt ingår.Erfarenhet Vi tror att du är gymnasieekonom samt har några års arbetslivserfarenhet.Tyngdpunkten ligger dock på dina personliga egenskaper.Personliga egenskaper Som person är du serviceinriktad och tycker det är roligt att ha kontakt med människor.Du trivs med att ha många bollar i luften och har en ödmjuk framtoning. Ansökan Då urval sker löpande önskar vi få din ansökan så fort som möjligt.Välkommen med din ansökan!