Administratör till hudklinik i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med ett team av hudspecialister i ett expansivt företag där service, hög kompetens och arbetsglädje är i fokus? Då är du varmt välkommen som kollega i vårt engagerade team på Diagnostiskt Centrum Hud!

Diagnostiskt Centrum Hud är en framgångsrik hudmottagning som finns på flera orter i Sverige. Den här tjänsten är lokaliserad på Stampgatan 14 i centrala Göteborg.


ARBETSUPPGIFTER
Just nu söker vi dig som vill jobba administrativt inom vården och har ett utpräglat ordningssinne. Det är meriterande om du har arbetat som undersköterska, medicinsk sekreterare eller receptionist inom vården. Det är viktigt för oss att du har en grundläggande förståelse för vårdkedjan och har respekt för sekretessregelverket.

Det här är en timavlönad tjänst som innebär ca 10-20 timmar i veckan, efter överenskommelse. Arbetsuppgifterna innebär remisshantering, scanning, posthantering och ditt ansvarsområde kan byggas på efterhand.

Du kommer att arbeta nära sjuksköterskor, undersköterskor, receptionister och hudläkare i en arbetsgrupp som präglas av engagemang och omtanke. Hos oss är det högt i tak och vi lär oss av varandra. Varmt välkommen med din ansökan!

KVALIFIKATIONER
Vi ser att du har god datavana, har jobbat i Webdoc, Excel, Word och gärna SharePoint.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Diagnostiskt Centrum Hud
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Liknande jobb


Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024

7 oktober 2024