Administratör till ICA kontoret, Växjö

Administratör till ICA kontoret, Växjö

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi på Randstad söker just nu en administratör till ICA kontoret i Växjö. 
 



Ansvarsområden
Arbetsbeskrivning:
I tjänsten handlar det övergripande om att arbeta med administrativa uppgifter på avdelningen Kundsupport/AOB support inom ICA. Avdelningen arbetar tillsammans med butik i orderverktyget AOB för att nå ett optimalt varuflöde. På avdelningen kommer arbetet innefatta att sammanställa, ta fram och analysera material. Tjänsten innebär att kunna hålla många bollar i luften samt att arbeta både självständigt och i projektform. 
 Anställning heltid fram till och med v.26 med möjlighet att kunna förlänga.
 

Kvalifikationer
Kvalifikationer: 
Du som söker är social, utåtriktad samt har lätt för att kommunicera på svenska i tal och skrift. Som person gillar du att ha struktur, hjälpa andra och känner dig bekväm i nya miljöer. Vi ser även att du har en analytisk förmåga och god datavana med kunskaper i Microsoft Office och presentationsmaterial. Avslutad gymnasieutbildning och B-körkort är ett krav.

Ansökan
Ansökan:
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För mer information kontakta oskar.gustafsson@randstad.se

Om företaget
ICA Gruppen är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med verksamhet inom mat och måltider, bank, apotek, specialvaror och fastigheter. ICAs värderingar grundar sig på enkelhet, engagemang och entreprenörskap. Balansen mellan individens drivkraft och kraften i det gemensamma är en del av vår framgång. Har du vilja och egna idéer finns en mängd möjligheter att lyckas hos oss.
ICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


10 oktober 2024