OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
Som administratör hos vår kund kommer du att arbeta med ett brett fält av olika uppgifter som främst kretsar kring dokument- och registerhantering i ett flertal olika system. Du kommer att ta fram och söka information till dokument, rapporter och presentationer. Vidare kommer du att registrera nya kunder, uppdatera listor till projektledare och kunder och underhålla medlemsregistret. Du samarbetar tätt med projektledare och projektassistenter i olika ärenden. Som Superuser i en av våra programvaror ansvarar du även för introduktion av nya medarbetare i programvaran. Vi hoppas att du vill hjälpa oss att vidareutveckla och modernisera rutiner och metoder kontinuerligt och även vara delaktig i andra interna projekt.
Vem är du?
Vi söker nu två stycken kvalificerade administratörer som brinner för ordning och reda. Du tycker om att hantera stora informationsmängder och har en god vana av att förhålla dig till regelverk i olika format. Som person är du noggrann, prestigelös och har en god samarbetsförmåga. Du tar egna initiativ och har ett stort tålamod. Du trivs med att ge förstklassig service och hjälpa andra.
Vi söker dig med minst tre års erfarenhet av administrativa sysslor sedan tidigare, företrädesvis där du har arbetat med databaser och informationshantering. Du har en mycket god systemvana, främst Word och Excel, men gärna även av Adobe och Access. Tidigare erfarenheter från CRM-system är mycket meriterande.
Du erbjuds
Du erbjuds en tjänst i en väldigt spännande verksamhet i en internationell miljö. Du kommer att få bred förståelse för samhällsfrågor och insyn i olika produkter som finns inom många områden i samhället. Du ges stora möjligheter att utvecklas personligt likväl som professionellt.
Tjänsterna ingår i vår konsultverksamhet och är initialt en inhyrning på 6 månader med målsättning att därefter bli anställd direkt hos vår kund. Tjänsten är på 100 % men vår kund tillämpar sommartider med kortare arbetsdagar under sommarmånaderna. På en intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsterna.
Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår växel på 08-525 01 800. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Start:
Augusti.
Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande. Välkommen med din ansökan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44