Administratör till IFO/FH

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER
Vill du göra skillnad med hög självständighet och varierande arbetsuppgifter?
Då har vi jobbet för dig!

Arbetsuppgifterna är att ge kvalificerat administrativt stöd till enhetscheferna inom Individ och familjeomsorgen / Funktionshinderverksamheten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att arbeta i de olika systemen såsom:
- Treserva
-Personec och Time Care
-Winst med beställningar och leverantörsfakturor
-Exel
-Treserva FH/IFO

KVALIFIKATIONER
Du skall ha en administrativ utbildning på eftergymnasial nivå gärna med inriktning mot data. Men även erfarenhet av mer kvalificerade administrativa stödfunktioner från kommunal verksamhet. Meriterande är erfarenhet av LVS lokalt verksamhetsstöd både från IFO/FH
Vi vill att du är utåtriktad, arbetar självständigt samt ha en god samarbetsförmåga, verka och trivas i en stor organisation.
Du är inte rädd att ta i där det behövs och du har en god förmåga att tänka nytt.
Du är en serviceinriktad person som trivs med en variation av arbetsuppgifter.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att alltid ange din e-post i ansökan och att skicka in din ansökan digitalt, inte via e-post eller brev.

Du har möjlighet att få friskvårdsbidrag och tillgång till ett stort utbud av friskvård. Stadsdelen har också en cykelförmån samt förmånlig avbetalning av västtrafikkort.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Göteborgs Stad , SDF Angered Göteborg
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal.
  • Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Snarast efter överenskommelse.
  • Publicerat: 25 juni 2015

Liknande jobb


Samordnare, extra jobb

Samordnare, extra jobb

6 september 2024

6 september 2024