OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
Arbetsuppgifter
Brinner du för administration, struktur samt ordning och reda? Vill du arbeta tillsammans med härliga kollegor och samtidigt vara med att utveckla företaget? Vi söker dig som är kommunikativ, tekniskt kunnig, organiserad och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom teknik-, logistik- eller industribranschen.
Tjänsten är förlagd hos en av våra kunder i Västerås där du kommer att arbeta med administration på en av bolagets avdelningar. Du kommer vara med att stötta upp i ett teknikteam där du fungerar som spindeln i nätet internt och arbetar nära ansvarig chef. Vi söker dig som vill vara med och bidra i den fortsatta utvecklingen av bolaget och av arbetsplatsen.
Du blir anställd av Aditro Logistics AB och kommer att arbeta som konsult hos vår kund. Tjänsten är på heltid och är löpande.
Som administratör är din uppgift att strukturerat fungera i teamet. Den största delen av tjänsten innefattas av administration. Några av dina arbetsuppgifter som du får göra är
– Hålla god översikt över administrationen och ansvara över att rapportera informationen direkt till ansvarig chef.
– Arbeta med dokumentationer i Excel
– Arbeta med framtagning av instruktioner och manualer för kvalitetsarbete.
– Du kommer ha kontakt med kunder och leverantörer både över telefon och mail.
Din profil
Som person är du en naturlig teamplayer och har stor social kompetens, skinn på näsan samt är stresstålig då du kommer att ha flera processer igång samtidigt. Du tycker det är roligt att arbeta i ett team och tycker samtidigt att det är roligt att arbeta i en koordinerande roll. Vidare är du kommunikativ, flexibel och har en positiv inställning. Du har ett tekniskt intresse och har en god förmåga i att hantera människor. Du har lätt att förstå och gillar att ha en koordinerande funktion.
Urval sker löpande och tillsättning sker enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jonas Edenholm
Miad Hassoun
Nicole Eriksson
Jonas Edenholm
072-7274404
Ayhan Turan
Per Borgegård
Daniel Berglind
Moa Sarstedt
Jonas Edenholm
Hanna Borgelsson