OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du ordning och reda och trivs i den administrativa rollen? Då har vi tjänsten för dig!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att arbeta brett med varierande uppgifter inom administration och arbeta i företagets datasystem. De huvudsakliga delar som kommer att ingå i ditt arbete är:
- Bokningar
- Skapa och administrera arbetsordrar
- Fakturahantering
- Avstämningar
- Lägga in uppgifter
- Lägga in priser
Om företaget
Koncernen har idag runt 2000 medarbetare och är specialister på att bygga och sköta om vägar och infrastruktur. Företaget är ett av de största anläggningsföretagen i Sverige och är ledande på drift och underhåll. Avdelningen för vägmarkeringar, där den aktuella tjänsten är placerad, arbetar idag ca 60 medarbetare varav sex stycken arbetar i Linköping.
Ytterligare information om kunden ges vid en eventuell intervju.
Din profil
Vår kund söker dig som uppfyller följande krav:
- God datorvana
- Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift
- Gymnasial utbildning
Som person ser vi att du är social, noggrann, har skinn på näsan, tar initiativ och att du har en positiv inställning.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Augusti 2016
Lön: Enligt gällande kollektivavtal
Tjänsten är på heltid, arbetstider 7-16.
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996