Administratör till infrastruktursprojekt, Stockholm

Administratör till infrastruktursprojekt, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
I din roll som handläggare kommer du att arbeta med ärenden i Teknisk dokumentations funktionsbrevlåda där du besvarar förfrågningar, hanterar in- och utlån av handlingar samt arbetar med en rad andra frågor.

Vidare kommer du att arbeta med metadatasättning, sortering i kundens system och olika kvalitetshöjande insatser av teknisk dokumentation.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskola eller YH-utbildning som mostsvarar minst 1 års heltidsstudier.
- Erfarenhet av metadatasättning från minst ett projekt/uppdrag.
- Minst 2 års erfarenhet av handläggning/ dokumentationshandläggning.
- Erfarenhet av att analysera ritningar från minst ett tidigare projekt.
- Erfarenhet från minst 2 projekt där du dagligen arbetar i Officepaketet.
- Erfarenhet från minst ett tidigare projekt inom spårbunden trafik hos en offentlig förvaltning.
- Minst 3 års erfarenhet av att dokumentera/kommunicera med interna eller externa parter på svenska I tal och skrift.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Förståelse för relevanta processer och kunskap i rutiner för teknisk dokumentation från minst ett tidigare projekt eller uppdrag.
- Erfarenhet av digitala verktyg som Skype/Teams/Trello från minst ett tidigare uppdrag.
- Kunskaper i FME från minst ett projekt.
- Erfarenhet av arbete i Athena från minst 1 projekt.
- Erfarenhet av arbete i CADprogram ( tex Bentley, AutoCad) från minst 1 projekt.


Önskemål om personliga egenskaper:

Du ska gärna vara driven och snabblärd, ha en god prioriteringsförmåga samt kunna vara flexibel i hanteringen av dina arbetsuppgifter. Du ska ha en god kommunikativ förmåga i tal och skrift då du hanterar förfrågningar inom och utom organisationen. Du har erfarenhet av att följa och skapa rutiner och processer.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2022
  • Ansök senast: 20 januari 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024

7 oktober 2024