Administratör till inköpsavdelning

Arbetsbeskrivning

Information om tjänsten

Ghost Competence söker nu för kunds räkning dig som vill arbete som administrativt stöd på vår kunds inköpsavdelning. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, noggrann och trivas med administrativt arbete. Vi söker dig som är i början av din karriär eller har arbetat några år i en liknande roll. Detta uppdrag är en del av vår bemanningsverksamhet.

All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.


Dina arbetsuppgifter

I rollen som inköpssupport kommer du att:

• Ge inköparna administrativt stöd
• Göra enklare upphandlingar
• Hantera fakturor och inköpsrekvisitioner/-ordar i Maximo. Ta emot/skicka iväg och förmedla till rätt person.
• Jobba enligt vår kunds standarder och rutiner (med ex. dokumenthantering) och med de verktyg som finns upparbetade


Vi söker dig som

Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och här känsla för service. Vidare bör du vara administrativt lagd och ha förmågan att se vad som behövs göras och ta egna initiativ.

Kvalifikationer:
• Avklarad gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av en administrativ roll
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana
• Det är meriterande om du har erfarenhet eller utbildning inom inköp


Om oss

En viktig del för oss på Ghost Competence är att du känner dig trygg och harmonisk med din anställning. Du arbetar via oss som konsult på specifika konsultuppdrag eller blir rekryterad direkt till kundföretaget vi samarbetar med. Som konsult hos oss på Ghost Competence erbjuder vi;

• Pensionsavsättning
• Anslutning till vårt kollektivavtal
• Marknadsmässig lön
• Personlig coachning

Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se

Fakta
START: Omgående

OMFATTNING: Heltid, 5 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning

ORT: Skellefteå

URVAL: Sker löpande

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 19/4-16

KONTAKT: Jonas Lindgren

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@ghostcompetence.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB Skellefteå
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 13 april 2016

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024