Administratör till inköpsavdelning i Edsbyn med start i april

Administratör till inköpsavdelning i Edsbyn med start i april

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig med arbetslivserfarenhet inom administration som vill jobba med inköp. Behovet är omgående vilket gör att vi behöver komma i kontakt med dig snabbt. Se därför till att få in din ansökan under påskhelgen för att öka dina chanser att få uppdraget. Välkommen in med din ansökan!

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att jobba nära en erfaren inköpare som behöver avlastning i sitt arbete. Du kommer till exempel att:


* Hålla kontakt med leverantörer samt intern personal
* Bearbeta ordergodkännanden och följa upp ordrar
* Uppdatera datum i systemet


Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Academic Work, med uppdrag på ett företag i Edsbyn. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
* Har arbetslivserfarenhet från ett administrativt arbete inom logistik, inköp, ekonomi eller liknande
* Har goda kunskaper i svenska och engelska, då det krävs i kommunikation och dokumentation i arbetet
* Har en god förmåga att sätta dig in i komplexa system

Det är av stor vikt hur du är som person. Vi söker dig som tycker att det känns kul att komma in och göra en insats för ett företag i ett arbete med högt tempo. Då du kommer att få jobba i komplexa system är det viktigt att du är noggrann och har ett gott tålamod. Du kommer att få stöttning och upplärning, men det är också viktigt att du är självgående och själv kan se vad som behöver göras.

Övrig information


* Start: Omgående, med mål att kunna börja 16:e april.
* Omfattning: Heltid. Uppdraget beräknas vara 3 månader med möjlighet till förlängning.
* Placering: Till en början på kontoret i Edsbyn, med möjlighet att jobba på distans beroende på hur snabbt du kommer in i arbetet.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 april 2021
  • Ansök senast: 2 maj 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 november 2024

Category Manager

Category Manager

28 november 2024