Administratör till innovativt bolag i Hyllie

Administratör till innovativt bolag i Hyllie

Arbetsbeskrivning

Var med och bygg en ljusare framtid! Vill du jobba hos ett företag som är ledande inom grön teknik? Vi söker nu administratörer till bolaget i Europa som är störst på solcellsinstallationer. Låter detta som ett spänannde jobb för dig? Sök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett ledande företag inom grön teknik och solcellsinstallationer i Europa. Med kontor i Hyllie arbetar ett team som präglas av högt i tak, nära samarbete och en jordnära attityd där de ständigt strävar efter att vara bäst på det dem gör.

Tjänsten innebär en varierad och utmanande roll där du initialt kommer att fokusera på att ta hand om och strukturera data samt arbeta koordinerande med olika projekt. Vanliga arbetsuppgifter kan bland annat vara:
- Strukturera arbetsflöden
- Hantera data
- Organisera installationsunderlag
- Skapa och underhålla processmallar
- Stötta upp i andra administrativa uppgifter enligt behov

Du erbjuds
- En fot in på ett innovativt företag i framkant i sin bransch
- Möjligheten att påverka företagets framtida arbetssätt och strukturer
- Ett initialt uppdrag på 6 månader med chans till förlängning och långsiktigt överrekrytering

VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning
- Har tidigare erfarenhet av administrativ arbete
- Har goda kunskaper i officepaketet
- Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, detta då båda språken förekommer med interna och externa intressenter

Den optimala kandidaten är självgående och har ett utpräglat ordningssinne. Du trivs med att arbeta i en ostrukturerad miljö där du successivt bidrar till ökad ordning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration och projektarbete, är initiativrik och uppskattar att arbeta med varierande uppgifter.

Det är meriterande om du tidigare arbetat brett i en koordinerande roll där du även fått kunskap av fakturering och CRM-system.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Ordningsam
- Stabil
- Ansvarstagande
- Intellektuellt nyfiken

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juli 2024
  • Ansök senast: 17 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


6 september 2024

6 september 2024

5 september 2024

SOS Officer

4 september 2024