OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som trivs i en administrativ och koordinerande roll med stort kundfokus. Nu finns möjligheten för dig som vill ha meriterande erfarenhet inom administrativa uppgifter och få möjlighet att växa hos ett innovativt och nytänkande bolag. Välkommen med din ansökan redan idag – vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Nu söker Academic Work för vår kunds räkning dig som vill bygga på din arbetslivserfarenhet inom koordinering och administration hos ett nytänkande bolag inom automotive-industrin. Vår kund är ett bolag i framkant vad gäller effektivisering av bilanvändandet och i denna tjänst kommer du att tillhöra ett team som ansvarar för provkörning av deras bilar som sätter strategier för hur testdrive ska fungera framåt.
Du kommer att tillhöra vår kunds orderavdelning där goda samarbeten och kundservice står i fokus. I denna roll kommer du bland annat att hantera orderläggningar och bokningar från kunder. Vidare kommer du att jobba i nära samarbete med din närmaste kollega men med mycket eget ansvar där det krävs att du är kreativ, självgående och problemlösande. Utöver detta tror vi att det är viktigt att du är stresstålig och van vid att jobba i en kommunikativ roll då du kommer ha många kontaktytor.
Detta är ett konsultuppdrag som initialt kommer löpa fram till april, men med goda chanser till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
* Administrativa arbetsuppgifter såsom att hantera orders och information i systemen
* Sammanställa samt kontakta rätt personer för att få information
* Driva kommunikation i affärssystemen och de olika avdelningarna
* Du kommer att få vara med och utveckla och utvärdera rollen
VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasial utbildning inom admin, ekonomi eller motsvarande alternativt tidigare erfarenhet av en liknande roll
* Har god systemförståelse
* Har tidigare erfarenhet av orderhantering
* Är driven och nyfiken
Det är meriterande om du:
* Har arbetat i systemet Microsoft dynamics
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i rekryteringsprocessen. Vi ser att du som söker tjänsten är flexibel, noggrann och systematisk. I det dagliga arbetet är du självständig och strukturerad och gillar att jobba med stora mänger data. Som person har du lätt för att samarbeta och trivs med många kontaktytor då du kommer att arbeta tätt med både interna och externa parter.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, initialt till april med god chans till förlängning
* Placering: Göteborg
* Lön: Timbaserad månadslön
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231