Administratör till Inspektionen för vård och omsorg i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Inspektionen för vård och omsorg (IVO) är en statlig myndighet under Socialdepartementet. IVO finns till för vård- och omsorgstagarna och myndighetens uppdrag är att genom tillsyn och tillståndsprövning bidra till en vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter. Myndigheten har ca 770 anställda fördelat på flera regionala kontor.




Vill du arbeta brett inom administration och service? Är du en person som drivs av att ha en bred roll och är en fena på struktur och administration? Då har vi tjänsten för dig! I rollen som administratör på Inspektionen för vård och omsorg kommer du att erbjudas en spännande vardag där du samtidigt får göra samhällsnytta och arbeta för att göra vården och omsorgen säkrare och bättre.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker Inspektionen för vård och omsorg (IVO) dig som vill arbeta brett inom administration och service. IVO har behov av att tillfälligt förstärka reception/backoffice-funktionen. I backoffice arbetar man med internservice gentemot hela myndigheten. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar t.ex. bemanning i reception, IT-koordinering, telefonihantering, posthantering med mera. I den här rollen kommer du att täcka upp en del av de administrativa arbetsuppgifterna inom backoffice.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter

Ansvara för reception, växel och posthantering (t.ex. besökare, telefonlistor, sjukanmälan och passerkort)
Koordinering av IT behörigheter
Andra administrativa arbetsuppgifter utefter behov


Krav för tjänsten

Minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete
Erfarenhet av att ha arbetat i reception/backoffice-funktion
God IT-vana
Mycket kommunikativ med god språklig förmåga som kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt planera, genomföra och följa upp arbetsuppgifter
Vara flexibel med god initiativ- och problemlösningsförmåga
God kunskap i MS Office eller likvärdigt
Minst slutförd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning


Uppdragsperiod och omfattning

Uppdraget är på deltid, 35h/vecka (87.5%), från och med den 1 juli 2022 och löper till och med den 31 december 2022. Arbetstiderna är 08:00 – 16:00.

Ansökan

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-05-29. Du är varmt välkommen!

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta oss.

Hoppas vi ses!

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024