Administratör till Installatörsföretagen

Administratör till Installatörsföretagen

Arbetsbeskrivning

Har du god kommunikativ förmåga och är relationsskapare? Installatörsföretagen Stockholm söker en administratör. Sök redan idag!

Trivs du i en roll där administration och service är centrala delar? Har du erfarenhet av medlemsservice? Vill du bli en del av vårt team som dagligen arbetar med det viktigaste vi har, våra medlemmar? Välkommen med din ansökan!Som medlemsadministratör på Installatörsföretagen kommer du dagligen att arbeta med hanteringen av nya och befintliga medlemmar. Våra medlemmar är allt ifrån mindre enmansföretag till stora organisationer vilket gör att behoven hos dem ser olika ut. Det gör att du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som administratör på Installatörsföretagen ingår du i ett mindre team med en kollega som du kommer arbeta nära med när ni svarar på medlemmars frågor och guidar dem i sitt medlemskap. Här får du möjlighet att arbeta i en bred, kommunikativ och viktig administrativ roll.

Hos oss på Installatörsföretagen har våra värdeord stor betydelse för oss och för den kultur som vi skapat. Vi lever verkligen våra värderingar och agerar alltid utifrån våra värdeord; kreativitet, ödmjukhet och personlighet i vårt dagliga arbete. Du kommer till en vänlig organisation där vi lyssnar på varandra, delar med oss av vår kunskap och arbetar gemensamt för att nå våra mål.

För oss på Installatörsföretagen är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och ger alla våra medarbetare möjlighet att jobba remote en eller ett par dagar i veckan och övriga dagar få träffa trevliga kollegor på kontoret. Vi erbjuder våra anställda lunchförmån, friskvård, sjukvårdsförsäkring och flexibla arbetstider.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din roll som administratör arbetar du med många olika arbetsuppgifter men dina huvudsakliga arbetsuppgifter är;

• Hantering, samordning och beredning av inträdesansökningar
• Agera support över mejl och telefon för ärenden kopplade till medlemskap
• Hantera uppdatering och underhåll av medlemsregistret (Tellus) samt vara Superuser
• Hantera fakturering av medlemsavgifter
• Insamling på medlemsuppgifter
• Samordna och koordinera on-boarding för nya medlemmar

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Du kommer att arbeta i ett mindre team där ni tillsammans ansvarar för att hantera och administrera medlemsärenden. Även om ditt arbete i sig är självständigt så arbetar du nära exempelvis företagsrådgivare och har mycket kontakt med befintliga samt blivande medlemsföretag. 

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen måste du vara nyfiken, modig och strukturerad. Eftersom du har mycket intern och extern kontakt är det viktigt att du kan skapa hållbara relationer och förstår vikten av service och en god dialog Du är kommunikativ, serviceorienterad och lösningsorienterad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2022
  • Ansök senast: 5 juni 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024