Administratör till internationell koncern!

Administratör till internationell koncern!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en arbetsroll där du arbetar strukturerat och har en god kommunikativ förmåga? Har du tidigare erfarenhet som administratör och koordinering? Då kan du vara den vi söker för denna tjänst! Vi söker nu en administratör för konsultuppdrag till ett globalt företag. Uppdraget är på heltid med önskat tillträde snarast och förväntas pågå fram till 14e maj 2023. Tjänsten är med placering på företagets kontor i Solna.


Om tjänsten
Som administratör arbetar du med diverse administrativa uppgifter i arbetsgruppen operativ support, nära utbildningskoordinatorn samt deras serviceplanerare. Operativ support är en grupp som ska stödja verksamheten på deras vindkraftsparker i Sverige, Finland och Litauen och består av planerare, logistiker, utbildningskoordinator samt IT-support.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Rollen som Administratör är bred och du kommer bland annat att:

• Administrera och registrera läkarbesök och läkarintyg för teknikerna
• Genomföra hotell- och resebokningar i samband med utbildning av tekniker
• Hantera certifikat efter genomförda utbildningar, samt utföra kvalitetskontroller
• Registrera och arkivera dokument
• Supportera onboarding av nya tekniker
• Planera inför kurser på huvudkontoret i Solna
• Hantera inköpsorder samt godsmottagning av fakturor


Vem är du?
För att passa för rollen ser vi gärna att du:

• Har god erfarenhet av att koordinera/administrera
• Är social, serviceinriktad, noggrann och strukturerad i ditt arbete
• Har fallenhet för att snabbt sätta dig in i diverse system
• Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Som person ser vi att du är strukturerad, drivande och duktig på administration. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och trivs med att ha många bollar i luften. Din sociala förmåga är mycket god och du är duktig på att prioritera. Vi uppskattar även om du är en person som motiveras av mixen av att jobba administrativt, men även med mycket kontakt och i samarbete med andra.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2022
  • Ansök senast: 17 november 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024