Administratör till internationell och välkänd kund!

Administratör till internationell och välkänd kund!

Arbetsbeskrivning

Är du organiserad och trivs i en roll där du får arbeta administrativt? Uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och får ta eget ansvar? Då kan detta uppdrag vara något för dig! Just nu söker vi en Administratör för konsultuppdrag till vår välkända och internationella kund i Västerås! Uppdraget är på heltid och förväntas starta i mitten av augusti för att pågå till februari 2022, vad vi vet i dagsläget. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Administratör kommer du bland annat ansvara för registrering, fakturering och administration av order och reservdelsförsäljning. Du kommer arbeta brett och varierat där även andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma. Ditt främsta arbetssystem är SAP. Du kan se fram emot ett stort eget ansvar, men också nära samarbete med kollegor och aktörer både internt och externt hos företaget.

Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning på lägst gymnasienivå, men gärna högre utbildning. Gärna med inriktning mot ex. teknik, ekonomi eller administration. Vi ser även gärna att du har tidigare erfarenhet av administration med liknande arbetsuppgifter som ovan. Du besitter goda kunskaper i SAP och MS Office. Vidare behöver du ha goda kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Som person är du organiserad, strukturerad och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Dessutom uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra i en teammiljö. Din positiva grundsyn och förmåga att identifiera problem och lösningar på ett tidigt stadie gör dig till en uppskattad kollega. Du har även en vilja att ständigt fördjupa dina kunskaper och att anta nya utmaningar. Vi ser gärna att du har intresse för teknik och tidigare erfarenhet av att hantera SAP system.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2021
  • Ansök senast: 13 augusti 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024