Administratör till internationellt bolag

Administratör till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en handläggare med start omgående! Tjänsten innebär anställning via oss på Dreamwork men uppdraget är hos kunden. Rollen är spännande och det krävs att du brinner för service och administration i världsklass. Arbetstiderna är 8-17 måndag – fredag och tjänsten är heltid. Uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning.

Mer om tjänsten
Som handläggare på Fleet Administration får du möjlighet till att lära dig utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Teamet som är Fleets back-office ansvarar i huvudsak för:

-Avrop och aktivering av nya bilfinansieringsavtal
-Avslut av bilfinansieringsavtal, skapande av lösenofferter
-Bestridanden av skadedebiteringar och frågor rörande testprotokoll
-Kontering av leverantörers fakturor samt kontakt med leverantörer
-Hantering av förfallna fodringar, besiktningskallelser, filinläsningar
-Ändringar av befintliga bilfinansieringsavtal samt hantering av drivmedelskort
-Fakturering (Fleet kunder) och därtill förberedande uppgifter


Din profil
Vi söker dig som har ekonomiskt utbildning med minst gymnasieexamen och arbetslivserfarenhet från en liknande administrativ tjänst. Vi ser gärna att du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration.
Du behöver även ha goda datakunskaper och god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Personliga egenskaper:
• Noggrann, flexibel och kommunikativ
• Serviceinriktad med en administrativ kompetens
• Förmåga att prioritera och genomföra
• Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till våra kunder
• Samarbetsförmåga
• Lösningsfokuserad
• Lättlärd
• Ansvarstagande
• Självgående
• Strukturerad/ organiserad


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor kontakta gärna Louise Gardell på louise.gardell@dreamwork.se

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 november 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024