Administratör till internationellt bolag

Administratör till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Administratör / Handläggare till vår kund i Södertälje. Tjänsten är heltid och arbetstiderna är 8.00 - 16.45. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Dreamwork men arbeta ute på plats hos kund. Uppdraget är start omgående och sträcker sig till juni 2024.

Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en administratör / handläggare som i första hand ska fokusera på hanteringen av klimatbonusansökningar. Arbetet innefattar att sortera inkommande klimatbonusansökningar, ta fram dokument som styrker att fordonet har rätt till klimatbonus och sedan skicka in dessa underlag till myndigheten som hanterar dessa ansökningar. Arbetat kan även innefatta annan typ av administrativa arbetsuppgifter.

Vem är du?
Vi söker dig som har minst en gymnasieexamen och med arbetslivserfarenhet från administrativt arbete eller handläggning. Vi ser det som meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftlig som muntlig i både svenska och engelska.
Som administratör så krävs det att du är noggrann, serviceinriktad samt van att arbeta självständigt. Du är strukturerad samt flexibel i ditt arbetssätt och kan arbeta förebyggande och lösningsorienterat. Vidare är det viktigt att du kan prioritera och arbeta med flera olika arbetsuppgifter under ett högt tempo. Du har goda kunskaper i Office-paketet och framförallt exel.


Om verksamheten
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2023
  • Ansök senast: 29 november 2023

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024