Administratör till internationellt företag inom fordonsindustrin!

Administratör till internationellt företag inom fordonsindustrin!

Arbetsbeskrivning

Söker du nya utmaningar och vill arbeta i ett nytt team? Trivs du i en administrativ roll och vill arbeta på ett världsledande företag? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten

I rollen som administratör kommer du att ansvara för inkommande bokningar samt hjälpa kunder i olika lägen. Du kommer att fokusera på att ge kunderna den bästa upplevelsen genom att vara serviceinriktad och lyhörd samt ansvara för det administrativa kring deras bokningar.

I rollen som administratör kommer du att:

• Boka inrättningar för alla kunder.
• Meddela kunder via e-post och SMS-router.
• Var fronten mot kunden och hjälpa dem att hitta parkeringsplats samt var de ska kunna arbeta.
• Hjälp till att installera en specifik app och instruera kunderna om hur den ska användas.
• Administration runt varje bil under dagen. Hålla reda på vilka bilar som har lämnats in, uppdaterats eller returnerats till kund.
• Informera kunderna om vilka ändringar som har gjorts i deras bilar och förklara testerna.
• Administration i deras egna IT-system för att ändra status på vilka bilar som har uppdaterats.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har en fullständig gymnasieexamen och har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter så som kundservice, receptionsarbete, bokning eller likande. Du innehar körkort B och är fördelaktigt om du är intresserad av teknik eller IT. Slutligen talar och skriver du obehindrat på svenska och engelska.

Personliga egenskaper

Som person är det viktigt att du är noggrann och har ett öga för detaljer. Du arbetar strukturerat och är serviceinriktad som person. För att trivas i rollen som administratör till vår kund är du kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Vidare är du motiverad och trivs med att arbeta tillsammans mot uppsatta mål!

OM ANSTÄLLNINGEN

Placeringsort: Göteborg

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Tillträde: Omgående

Anställningsform: 4 månaders anställning, därefter chans till förlängning.

Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Forma framtiden med oss!

Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!

Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2022
  • Ansök senast: 24 december 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


27 december 2024