Administratör till internationellt teknikföretag

Administratör till internationellt teknikföretag

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration till ett långsiktigt uppdrag hos vår kund inom teknikbranschen. Vill du arbete på ett internationellt bolag med många kontaktytor och kan starta omgående, skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Academic Work som kommer inledningsvid pågå fram tills årsskiftet men det finns goda chanser till förlängning om båda parter är nöjda.

#

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Registrera inköpsanmodan i SAP och Ariba Guided Buying samt tillhörande administration
- Orderrelaterad support
- Order-/leveransbevakning
- Godsmottag/Service entry sheet
- Administrativa uppgifter
- Vidarebefordra fakturor
- Arbete i funktionsbrevlåda
- Skapa och underhålla kund- respektive leverantörsdata

Arbetet sker i SAP, Ariba Guided Buying, Webmethods, Teams, Outlook, Word och du bör även vara bekväm med grunderna i Excel. Att du har lätt för att lära dig nya system ser vi som en självklarhet då du kommer att arbeta i många olika system. Du kommer även ha många interna kontakter, via telefon, Teams och mailkontakt främst på engelska. Kontakt med externa parter kan förekomma. Möjlighet att till viss del arbeta på distans erbjuds.

VI SÖKER DIG SOM
- Har gymnasiekompetens
- Har förmåga att arbeta självständigt och i grupp på ett målinriktat och resultatinriktat sätt
- Har god kommunikativ förmåga, såväl muntligt som skriftligt på svenska och engelska. Det är meriterande med språkkunskaper i finska och/eller litauiska

Det är också meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete.

Som person är strukturerad, noggrann och har mycket god förmåga att se till att administrationen fungerar på ett sätt som skapar ordning och trygghet. Du behöver även vara prestigelös och tycka om att ge människor runt omkring dig god service. Att kunna arbeta med parallella administrativa uppgifter bör heller inte vara något problem för dig. Du har en god initiativförmåga, är självgående samt har god samarbetsförmåga.

#

Övrig information


* Start: Omgående, enligt överrenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Solna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2022
  • Ansök senast: 19 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024