Administratör till Intramedic i Sollentuna

Administratör till Intramedic i Sollentuna

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en administratör till medtech-bolaget Intramedic i Stockholm, välkommen med din ansökan!

Har du jobbat som administratör eller som kundtjänstmedarbetare och vill nu ha en ny utmaning? Är du en driven och självgående person med stort intresse för service? Vill du jobba på bolag inom medtech-sektorn som gör skillnad i samhället? Sök då rollen som administratör hos Intramedic i Sollentuna, norr om Stockholm!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Intramedic är ett dynamiskt och växande medicintekniskt företag med verksamhet i Sverige och Danmark. Du kommer till ett renodlat distributionsbolag som gått från små till medelstora men som behållit en öppen atmosfär med högt i tak. Intramedic har ett starkt varumärke inom sin bransch och de säljer och utför service på utrustning från flera internationellt marknadsledande leverantörer där huvuddelen är inom diagnostisk lungfunktion, testutrustning och rehabilitering. Du kommer till ett bolag som verkar för ett gott ändamål där deras produkter bokstavligen kan vara livsavgörande och där många i personalstyrkan själv har medicinsk- eller sjukvårdsbakgrund.

Intramedic verkar i en bransch med långa kundkontrakt och säker leverans vilket ger ett stabilt intäktsflöde och möjlighet att jobba långsiktigt. De har också konkurrensfördelar jämfört med liknande bolag då de är väldigt starka på IT-integration vilket bidrar till deras starka varumärke.

Bolaget har stabila ägare som varit med sedan starten och har ett långsiktigt tänk i sitt sätt att styra bolaget. Många i personalen är dessutom delägare i företaget vilket bidragit till stort engagemang där medarbetarna i både Sverige och Danmark jobbar till stor del som en enhet.

Du kommer bli välkomnad av ett stabilt team som tillsammans brukar ha regelbundna After Works och middagar för att fira uppnådda mål. Det är ett litet team med en harmonisk och familjär känsla vilket också innebär att arbetsuppgifterna kommer både vara varierande med både högt och lågt beroende på vad som händer inom bolaget. Det innebär också korta beslutsvägar och en icke-formell atmosfär, på Intramedic hjälper man varandra!

Du erbjuds en marknadsmässig lön och med ett slagkraftigt förmånspaket där du har möjlighet till bonus, sex veckors semester, betald parkering och friskvårdsbidrag.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör på Intramedic kommer du vara kundtjänstansvarig med ansvar för att ge kunderna bästa service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

• Hålla dialog med kunderna via telefon och email
• Orderläggning/-uppföljning (produkter, installationer, service)
• Fakturahantering - inkommande och utgående
• Produktavvikelsehantering
• Säljstöd gällande artiklar
• Backup för övrig backoffice - ex packa & skicka, underhåll av prislistor och inköp

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Kontoret ligger i Sollentuna, norr om Stockholm, med 5 minuters gångavstånd från pendeltågsstationen. Du kommer ha möjlighet att arbeta hemifrån vid behov. Du blir en del av ett finans- och administrationsteam på 3 medarbetare i Sverige och 3 medarbetare i Danmark där din närmsta chef blir CFOn i Danmark.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service-/kundtjänstarbete och direkt kundkontakt. Du har goda kunskaper i Microsoft Officepaketet och du har förståelse för ERP-system och CRM-system. Vidare talar och skriver du såväl svenska som engelska obehindrat. Det är meriterande om du förstår det danska språket och om du har erfarenhet av försäljning av tekniska produkter, men inget krav.

Som person är du självständig och serviceorienterad. Du har god prioriteringsförmåga och kan hantera logistiska problem när det uppstår med fokus på att kunden inte ska komma i kläm.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 10 september 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024