OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Intrum. Det kan finnas möjlighet till förlängning av uppdraget.
För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Intrum är ett välkänt kredithanteringsföretag med uppdrag att skapa en sund ekonomi i samhället. Med hjälp av sina lösningar effektiviserar Intrum företagets kassaflöde och förbättrar deras lönsamhet. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och är noterat på Stockholmsbörsen. Företaget har kontor i 27 europeiska länder med omkring 8000 anställda. I Sverige finns cirka 400 anställda. På arbetsplatsen råder en familjär stämning och nu letar Intrum efter dig som vill bli en del av deras administrationsteam.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Client Support har du en viktig roll på Intrums administrationsavdelning. Ni är en intern supportfunktion och arbetar gemensamt mot målet om att ha så nöjda kunder som möjligt. Din huvudsakliga uppgift är att ansvara för all kundregistrering i företagets produktionssystem. Detta innebär att registrera alla företagsavtal, uppdatera kundregister på uppdrag av kunder, produktområden eller säljare. Du administrerar även behörigheter och rättigheter i Intrums externa kundportal. I denna roll strävar du efter att det ska vara lätt för företag att vara kund hos Intrum och det är därför viktigt att alltid hålla en hög servicenivå i alla led. En varierande roll med mycket eget ansvar på ett företag med utvecklingsmöjligheter!
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Fullständig gymnasieexamen
• Vana av att arbeta i system med stort antal funktioner
• Obehindrade kunskaper i Svenska i tal och skrift, samt goda kunskaper i Engelska
I rollen som administratör tar du alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer. Du tycker om att arbeta strukturerat och effektivt med förmågan att prioritera arbetsuppgifter i rätt ordning. Det är viktigt för dig att göra ett bra jobb, inte lämna något ogjort och du planerar dina uppgifter noggrant innan du sätter i gång. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du får energi av att umgås med nya människor, är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor.
Övrig information:
Start: 1 mars
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund