OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
ISS har inlett ett spännande samarbete med en stor kund inom fordonsindustrin med flertalet siter runt om i Sverige. Vi söker nu en Administratör inom driftplanering till vårt team. Är du serviceinriktad och kommunikativ? Jobbar du systematiskt och proaktivt? Sök då denna tjänst hos oss!
Om rollen
I rollen som Administratör får du ett spännande och ansvarsfullt jobb med flera omväxlande uppgifter. Rollen innebär administration kopplat till driftplaneringen hos kund i enlighet med vår leveransstrategi. Vi levererar skräddarsydda tjänster inom hela området facility management såsom arbetsplatsservice, support, säkerhet, teknik, mat/dryck och städ. Allt för att hjälpa våra kunder att stärka sina medarbetare och få ut det bästa av sina arbetsplatser. Du blir en värdefull del i driftarbetet där du kommer att bidra i det dagliga arbetet och främja gruppens utveckling.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat;
• Medverka vid frågor rörande avtal såsom avtalsinnehåll, avtalsefterlevnad och tolka avtal
• Jobba med drift- och personalplanering - kalkylering/schemaläggning
• Bidra till merförsäljning hos kund
• Introducera nya medarbetare i arbetssätt och digitala verktyg
• Administrera entreprenad- och driftrapporter
• Aktivt delta i att driva, följa upp och utveckla rådande arbetsmetodik
• Medverka vid analys av driftutfall i syfte att effektivisera leveransen och höja kvaliteten
• Hantera inkommande respektive utgående fakturor
• Stötta de olika siterna med administration både på plats och via distansarbete
Vi erbjuder
Vi tar ansvar för att ge dig de bästa förutsättningarna och det stöd du behöver för att lyckas i uppdraget. Hos oss får du ett nära samarbete med kompetenta medarbetare i vår tekniska organisation som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter och vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har arbetat några år med administrativa uppgifter och har förmågan att samordna och lösa olika skiftande uppgifter parallellt. Vi ser gärna att du minst har slutfört en gymnasial utbildning. Du har en god känsla för kvalité och gillar att arbeta med service. Du har ett proaktivt förhållningssätt, arbetar strukturerat med dina uppgifter, samtidigt som du kan prioritera om ifall det behövs.
Rollen kräver att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift samt att du har mycket god datorvana.
Dina personliga egenskaper
Du bidrar med ett positivt och lösningsfokuserat förhållningssätt till arbetsdagens alla utmaningar. Samarbete och teamwork är en del av vardagen, vilket du trivs mycket bra med. Samtidigt har du en förmåga att kunna ta eget ansvar och arbeta självständigt när det behövs. Du bygger goda relationer både internt och externt.
ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.
Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan. Planerad anställningsstart är den 1 maj, men kan komma att ske tidigare. I din ansökan bifogar du CV, Med anledning av GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller intervjuer, tester och referenser.
Varmt välkommen med din ansökan!