OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever uppnår framgång och goda studieresultat. Företaget präglas av tydliga värderingar och engagemang för människors utveckling. Vi har en tydlig hälsoinriktning med betoning på fysiskt och mentalt välbefinnande. I din roll som administratör ansvarar du för en eller flera uppdragsgivare. Dina viktigaste uppgifter är att utveckla och utföra administrativa rutiner samt att ge hög service till våra elever. Du arbetar i nära samarbete med ett framgångsrikt team av administratörer med uppgift att säkerställa effektivitet och kvalitet i kontakten med våra uppdragsgivare och elever.
JENSEN education är ett av Sveriges största utbildningsföretag. Sedan starten 1996 har vi arbetat för att förverkliga visionen om ett utbildningsföretag som tränar för verkligheten. Vi har själva byggt alla våra skolor från grunden, utifrån de värderingar och den pedagogik vi tror på. På alla våra skolor och kontor har vi en tydlig hälsoprofil med betoning på både fysiskt och mentalt välbefinnande.
Anställningsform
Tjänsterna är tillsvidare på 100%, med start snarast eller enligt överenskommelse.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I rollen som administratör är du vår kontaktperson mot uppdragsgivare och elever. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ge kundservice till våra elever, lärare och uppdragsgivare via främst telefon, ärendehanteringsportal och mejl. I ansvaret ingår även att utveckla och effektivisera administrativa processer. Du bidrar tillsammans med dina kollegor aktivt till utveckling och tar ansvar för att verksamheten når sina mål. Utöver de ordinarie arbetsupgifterna finns det möjlighet att driva projekt.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är kvalitetsmedveten och strukturerad. Du har vana att arbeta processinriktat med fokus på effektivitet och kvalitet i varje del av ditt uppdrag. Du har gärna erfarehet av liknande arbetsuppgifter med mycket kundkontakt, internt och externt.
Du har en 3-årig gymnasieutbildning i grunden och gärna en utbildning eller kurs inom service- eller administrationsyrket. Det är meriterande om du har en högskoleutbildning.
Du ska ha vana av att arbeta i olika administrativa datasystem och lätt att sätta dig in i nya systemstöd.
Du har ett engagemang och driv utöver det vanliga. Du är serviceinriktad och har stort kundfokus. Som person är du kvalitetsmedveten och strukturerad. Du är kreativ och öppen för nya idéer och synpunkter. Du har en hälsoinriktad livsstil.
Din ansökan
Du ansöker tjänsten via länken nedan. Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annant sätt behandlas inte. Urval sker löpande så skicka in din ansölan så snart som möjligt, dock senast 210630.
Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under lediga jobb.
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta rektor Johanna Lokeheim på 073-773 31 44 eller johanna.lokeheim@jenseneducation.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
JENSEN education grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och långsiktiga ägare. JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de flesta större städer runtom i Sverige. Vårt utbildningskoncept ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet.
Vi har förtroendet att utbilda ca 10 000 studerande inom fem olika verksamhetsområden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning och yrkeshögskola. JENSEN education har 800 medarbetare och omsätter 900 MSEK.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Berg, Biträdande rektor
+46700904172
Lisa Brenner, Administrativ chef
0728587788
Emeli Pettersson, HR-specialist
Emma Lovén, HR-specialist
Ozan Cagatay, Rektor
0722-536956
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
+46737733118
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
0737733118