Administratör till JM Leverantörstjänst

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Administratör till JMs Leverantörstjänst, med placering på huvudkontoret i Solna. Rollen är ny på JM och du kommer därför att få stora möjligheter att utforma och påverka dess innehåll. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på heltid med start omgående. Du bör vara morgonpigg för att axla rollen! Byggarbetsplatser öppnar tidigt på morgonen vilket gör att du kommer ha en arbetsdag som börjar kl 06.00.

Ditt uppdrag

Du kommer främst att arbeta med att säkerställa att JM endast arbetar med godkända företag och individer och din roll är därför en viktig servicefunktion för vår produktionsavdelning. Du kommer att ingå i en grupp som arbetar med utveckling för Bostad Produktion och vara den person som operativt stödjer deras byggarbetsplatser med administration kring leverantörer. 

Som Administratör på JMs Leverantörstjänst kommer du att ha ett brett kontaktnät på JM och i dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:


Centralt arbeta med att kontrollera individer i samband med inskrivning på byggarbetsplatserna.
Centralt arbeta med att kontrollera företag, innan de godkänns för arbete på JMs byggarbetsplatser.
Sammanställning och uppföljning av leverantörers prestation.
Utveckla interna rutinerna för kontroll och uppföljning av JMs leverantörer.


Din bakgrund

Vi vill att du som söker är en serviceinriktad och positiv person. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och är administrativt lagd. Som person är du kommunikativ och tycker om att ha många sociala kontakter i ditt arbete. Du bör vara bekväm med att arbeta framför datorn och ha vanan inne att arbeta i enklare dataprogram då mycket av arbetet sker digitalt.

Eftersom rollen är ny kommer din initiativförmåga och ditt engagemang vara av stor betydelse, tillsammans har du och JM möjlighet att skapa en riktigt bra Leverantörstjänst som underlättar vardagen för alla våra byggarbetsplatser i Sverige.

Vi ser gärna att du har gymnasie-/yrkesutbildning alternativt relevant arbetslivserfarenhet.

JM ERBJUDER

Vi är ett stort företag med det lilla bolagets fördelar. Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med stort utrymme för engagemang i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje, både för egen del och andra, kommer du att trivas hos oss på JM.  

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. 

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionalsär en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. 

Om du vill veta mer

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Clara Forsberg(clara.forsberg@thepace.se) och konsultchef Stephanie Grammenidis(stephanie.grammenidis@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast plus rörlig lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 12 september 2017

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024