Administratör till JM@home

Arbetsbeskrivning

Om JM

Var med och bygg morgondagens samhällen med JM. Här är det lätt att bli sedd och uppmärksammad – en kultur som det är lätt att växa i helt enkelt.

JM är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden. Verksamheten är fokuserad på nyproduktion av bostäder i attraktiva lägen med tyngdpunkt på expansiva storstadsområden och universitetsorter i Sverige, Norge och Finland.

I början av 2018 ska JM@home AB, som är ett dotterbolag till JM AB, leverera sina tjänster till bostadsrättsföreningar. En del av tjänsterna är att erbjuda teknisk förvaltning och till den avdelningen söker vi nu en administratör.

Rollen

I rollen som administratör är du avdelningens hjärta och den som ser till att de administrativa delarna fungerar som de ska. Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande är:



Assistera avdelningen med administrativ support



Vid behov boka större möten och konferenser



Sammanställa information, skapa presentationsmaterial, ta fram statistik



Protokollföra avdelningsmöten



Delge information till kunder via kundportal, digitala skärmar etc



Fakturering



Lägga in värden/artiklar i fastighetssystem



Administrativ hjälp vid upphandlingar



Kontakt med underleverantörer




Om dig

Vi söker dig som har tre års erfarenhet eller mer av relevant arbete som exempelvis administratör eller assistent. Eftersom avdelningen är ny så ser vi att du är bekväm med att på egen hand planera, organisera och ansvara för ditt arbete. Tjänsten kräver att du har god prioriteringsförmåga och att du vågar komma med egna tankar och idéer. Vi ser att du är strukturerad, flexibel, hittar lösningar och att du uppskattar att ha många kontaktytor både internt och externt. Utöver det ser vi att du har en stark samarbetsförmåga och att du trivs i en föränderlig miljö.  

Du är van att administrera olika system, känner dig trygg i Officepaketet och du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat med bostadsrättsföreningar och i fastighetssystemet Incit.

Mer om tjänsten

I den här rekryteringen samarbetar JM med The Pace/Wise Professionals. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning.



Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se eller 0766- 20 29 10. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 7 november 2017

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024