OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren administratör som har känsla för kundservice och ett stort ordningssinne? Nu har du möjlighet att bli en del av djurregistreringsenheten på Jordbruksverket i Söderhamn! Detta är ett kortare uppdrag med start 1 februari och därför ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Jordbruksverket behöver god kontroll över djuren för att Sveriges smittskydd och djurskydd ska fungera och därför krävs också väl fungerade register vilket djurregistreringsenheten ansvarar för. Nu ser de fram emot att utöka sitt team med en administratör.
Detta är et konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Jordbruksverket. Planerad start för uppdraget är den 1 februari och planeras att pågå t.o.m 14 april med möjlighet till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör kommer du ansvara för administrativa rutiner som exempelvis posthantering, dokumentation och protokoll. Du kommer assistera och vara ett operativt stöd och ge service till chefer och andra avdelningar. I rollen ingår även kalenderbokningar, reseplanering och verifiering av inscannade uppgifter. Förutom detta kommer du läsa enklare juridiska dokument och registrera fullmakter samt kontrollera att rätt firmatecknare har signerat bilagor.
VI SÖKER DIG SOM
* Har en utbildning på gymnasial nivå
* Har minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
* Kan kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift då det krävs i kommunikationen på arbetet
* Har kunskaper i MS Office
Som person ser vi att du är noggrann och mån om detaljer i ditt arbete. Du har ett strukturerat arbetssätt och van vid att planera och genomföra dina ansvarsområden och arbetsuppgifter på egen hand. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga och trivs med att kommunicera med såväl interna som externa parter.
Övrig information
* Start: 1 februari 2022
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Söderhamn
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och xx önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231