OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara på väg mot framgång och arbeta i en växande internationell organisation?
Vi söker nu en kreativ och ambitiös administratör som kommer att arbeta på plats i Göteborg. Du ansvarar för bolagets administration, koordinerar möten, hanterar korrespondens och bistår vid olika projekt. Rollen kräver starka organisatoriska färdigheter samt enpositiv och lösningsorienterad attityd.
Vilka är Key Solutions?
Årets #1 partner på svenska marknaden enligt Telia, Eon och Global Connect
Ett team med över 200 personer från 35 nationaliteter, spridda över fem kontor i Sverige
En av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser 12 år i rad enligt Great Place to Work.
Som Administratör har du en viktig roll i bolagets verksamhet. Du kommer att ansvara för den dagliga administrationen, stödja olika avdelningar, koordinera möten och evenemang, samt säkerställa att all dokumentation och korrespondens hanteras effektivt och noggrant.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Allmän kontorsadministration
Affärsutveckla nuvarande arbetssätt
Automatiseringsarbete
Eftermarknadsarbete
Ansvarig för backoffice inventering/inköp
Även andra arbetsuppgifter förekommer
Om orden nogrannhet, flexibilitet och Initiativrikbeskriver ditt sätt att arbeta är du precis vad vi söker! Vi söker en person som är noggrann och uppmärksam på detaljer, vilket säkerställer att uppgifter utförs korrekt och effektivt. Flexibilitet är också viktigt då vår arbetsmiljö ofta kan vara dynamisk och kräva snabba anpassningar till förändrade förutsättningar. Slutligen söker vi någon som är initiativrik och proaktiv, någon som tar egna initiativ och ser möjligheter till förbättringar utan att vänta på instruktioner.
Du behärskar svenska och engelska obehindrat, både skriftligt och muntligt. Du har god erfarenhet av att arbeta medverktygen Word, Excel, PowerPoint och Outlook.
Vi erbjuder:
Möjligheten till att vara en del av en snabbt växande internationell koncern.
Spännande karriärmöjligheter med möjlighet att lära dig nytt och växa i din roll
Fast lön med generös bonus baserad på tillväxtmål
En avslappnad arbetsmiljö där trivsel värderas högt
Om oss:
Key Solutions koncernen är ett svenskt bolag som idag består av över 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag med kvalificerade och kompletta sälj och marknadsföringslösningar. Key Solutions är varje månad i kontakt med fler än 250 000 kunder och har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute.
Tror du att du är rätt person för denna roll? Tveka inte att skicka in din ansökan via länken nedan redan idag, vi hanterar alla ansökningar löpande.
Du är även varmt välkommen att utforska företagets sociala medier för att få en uppfattning om hur det är att arbeta på Key Solutions!
Instagram: https://www.instagram.com/KeySolutionsSE/
Tiktok: https://www.tiktok.com/@keysolutionsse