Administratör till Kia Sweden

Administratör till Kia Sweden

Arbetsbeskrivning

Är du den vi söker?
Vill du arbeta på en inspirerande arbetsplats som ständigt är i rörelse? Är du en engagerad och driven person som vill vara med och kvalitetssäkra vår affär? Sök då rollen som Administratör till Kia Sweden redan idag!Om rollen
Nu söker vi en serviceinriktad och handlingskraftig Administratör till Avdelningen för Reservdelar och Tillbehör på Kia. Du kommer vara teamets högra hand och ansvara för aktuella projekt och avdelningens löpande administration, där du förväntas att förvalta och i viss utsträckning utveckla tillbehörsaffären. De administrativa inslagen avser, men begränsas inte till, fakturering, paketunderhåll, uppdatering av priser och manualer samt registervård för våra olika databaser. Du kommer ha en viktig roll i vårt kontinuerliga utvecklingsarbete.Din profil
Den här tjänsten passar dig som är självständig, strukturerad, handlingskraftig och idérik! Du har hög serviceförmåga, är hjälpsam, tar initiativ och ser förbättringsmöjligheter. Därtill har du ett entreprenöriellt mindset och en känsla för ordning och detaljer. Du har lätt för att samarbeta, kommunicera och trivs i en roll med breda kontaktytor. Dessutom är du noggrann och har en mycket god prioriteringsförmåga vilket är viktigt i ditt dagliga arbete. Gymnasiekompetens
Eftergymnasial ekonomisk utbildning alternativt administrativ utbildning är meriterande
Grundläggande kunskaper i ekonomi
God datorvana
Goda kunskaper i MS365, explicit Excel (inkl. stora Excelfiler) samt PowerPoint
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på Svenska

Om Kia
På Sverigekontoret i Upplands Väsby norr om Stockholm arbetar idag ca 80 personer. Kias företagskultur domineras av ett dynamiskt förhållningssätt där vi är snabbfotade och förändringsbenägna i vårt arbetssätt. Kia är säljorienterade och sätter alltid kunden i fokus, vilket gör att Kia kontinuerligt optimerar deras affär och lanserar produkter och tjänster som efterfrågas av marknaden. Kia har en platt organisation där allas insats är värdefull och där vi tillsammans hjälps åt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för en lyckosam affär och en miljö där alla trivs och vill bidra. Kia tror på en kontinuerlig utveckling och satsar mycket på att vara en lärande organisation där du får möjlighet att påverka, delta, lära och bidra. Hos Kia hittar du en familjär och transparent kultur som främjar kreativitet och modet att våga prova nya alternativ och vägar. Kias anställda är deras viktigaste tillgång därav att de erbjuder en flexibel arbetsmiljö där du har möjlighet att jobba hemifrån och på kontoret, allt för att du ska utvecklas och växa i din arbetsroll samtidigt som du balanserar arbete och fritid.
 
Övrigt/Vad händer nu?
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Inhouse och arbetar ute på uppdrag hos Kia Sweden. Uppdraget är på 6 månader med start önskad start i mitten av januari. Du kommer att arbeta på plats i Upplands Väsby, med viss möjlighet till distansarbete. Låter det som ett intressant uppdrag för dig? Vänta inte med att skicka din ansökan, då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt med ditt CV här på hemsidan, inhouse.se. Du ska inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl. Processen innehåller även arbetspsykologiska tester. För mer information eller frågor, kontakta Maria.fjellstrom@inhouse.se eller Sofia.hoffman.wetterborg@inhouse.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KIA Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 januari 2023
  • Ansök senast: 11 januari 2023

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024