OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
We ARE Kiwa- Är du?
Älskar du att lösa problem, är utåtriktad och trivs i en roll med stora kontaktytor? Vill du vara med och kvalitetssäkra att både kunder och kollegor får bra service? Kiwa är ett ledande bolag inom teknik och säkerhet, vi ser till att lyfta våra osynliga vardagshjältar ute i samhället!
Om jobbet
Kiwas mål är att alltid utveckla kvaliteten i våra interna och externa samtal och förbättra både våra processer och produktivitet. Därför söker vi nu en administrativ stjärna som är genuint intresserad av att hjälpa till och ge bra service. Som servicemedarbetare kommer du och dina kollegor i första hand att arbeta med första linjens support per telefon och mail, detta i kombination med administrativa uppgifter. Din roll kommer bland annat att innebära administrativt stöd till chefer och medarbetare, registervård och fakturering.
För att lyckas i rollen behöver du självklart trivas i en serviceinriktad roll, ha social kompetens. Vi tror även att du har den där lilla extra fingertoppskänslan i att möta människor med varierande ärenden. En fördel är inneha systemkännedom för att lättare komma in i arbetet.
Dina främsta arbetsuppgifter är:
• Intern och extern support via telefon och mail
• Kontering av leverantörsfakturor, avtalshantering, följa upp avtal m.m
• Registrering i olika databaser
• Ta emot gäster, kunder och kollegor på kontoret
• Allmänna förekommande uppgifter på kontoret
Tjänsten är placerad i Norrköping där du är ensam administratör på det kontoret men du och ditt team arbetar i en central serviceroll för hela Kiwa. Arbetstiderna är 7.30-16.00 med begränsad möjlighet till flextid.
Vem vi söker
Din personlighet är viktig för oss! Vi ser gärna att du är positiv, lösningsorienterad och vill vara med och påverka. Du är driven och ansvarsfull och har en vilja att ständigt utvecklas och lära dig mer. Har du dessutom ett tekniskt intresse och en vilja att förstå vad vi jobbar med på ett djupare plan är det ett stort plus!
Vad vi hoppas att du har:
· Några års erfarenhet från en liknande roll
· Kunskap inom ekonomi så som t ex fakturahantering och offertarbete
· God datorvana
· Goda kunskaper i svenska och engelska
· Systemvana, gärna från Microsoft Dyn 365 och Agresso
Det är meriterande om du har erfarenhet från att ha arbetat i Agresso eller motsvarande och med kundtjänstarbete
Vad Kiwa erbjuder dig
Kiwa är idag ett av de mest framgångsrika företagen inom TIC-branschen. Det är vi tack vare våra anställda och deras kompetens. Det är medarbetarna som för oss framåt därför är din utveckling något vi kommer att satsa på!
Oavsett om arbetet är självständigt eller i ett team så är det viktigt att känna sig som en i gänget och bli en del av vår Kiwa-gemenskap! Vi delar med oss av vår kunskap och kompetens och jobbar tillsammans mot utveckling av både individ och företag. Vill du arbeta på ett företag som utmanar och uppmuntrar dig att bli bättre, där din idé kan bli verklighet, oavsett roll, då har du kommit rätt.
Så här söker du
Ansökningar och intervjuer sker löpande.
För frågor gällande tjänsten kontakta rekryteringsansvarig Sofija Petrov på tfn. 010-4793176.
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför den här rekryteringen har vi noga övervägt våra annonseringsvägar och vill därför undanbe oss kontakt med rekryterings- och annonsförsäljare.
Om Kiwa
Kiwa är branschledande inom testning, inspektion och certifiering (TIC). Vi är en global aktör med lokal förankring. Vi har starka kundrelationer och hög service med ett fokus på säkerhet, teknik och hållbarhet. Vi har ett brett utbud och erbjuder tjänster inom processäkerhet, fastighets- och lyftsäkerhet, lantbruk samt inom livsmedels- och byggbranschen. Som koncern är vi verksamma i över 40 länder och har 5 000 anställda runt om i världen. I Sverige har vi ett trettiotal kontor mellan Kiruna och Malmö där totalt över 800 medarbetare arbetar tillsammans för ett säkrare samhälle.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Malin Tumba
0705098682