OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ADMINISTRATÖR TILL KLARAVIK
Har du servicekänsla ut i fingerspetsarna och triggas av att göra skillnad för kunder med svensk och engelsk kommunikation som hjälpmedel? Då finns en möjlighet till rätt tjänst på Klaraviks administrativa avdelning. Klaravik fortsätter att växa och här blir du en del av ett team på tio personer vars primära uppgift är att ta hand om ärenden från både säljare, köpare och våra auktionsmäklare. Här hanteras allt från finansiering och fordonsexporter till hämtning och logistikfrågor.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Administratör hos Klaravik kommer du ha mycket kontakt via telefon och mejl med såväl svenska som utländska köpare för att säkerställa att dokumenthanteringen går rätt till vid försäljning av fordon samt att alla köpta objekt hämtas i tid. Du blir en del av ett härligt team som tillsammans jobbar engagerat med att lösa klurigheter för våra kunder, för bästa möjliga totala kundupplevelse hos Klaravik. I rollen har du också kontakt med säljare av objekt för att även deras samlade helhetsintryck av försäljningen ska bli så bra som möjligt. Tempot är högt och du kommer att behöva hantera flera ärenden och kunder samtidigt. Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Jobba lösningsorinterat när köpare/säljare har frågor över telefon eller mejl
Säkerställa att objekt hämtas i tid för effektiv kundupplevelse
Se till att rutiner för fordonsförsäljningar fungerar och efterlevs
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Som person drivs du av möjlighet till stort eget ansvar och är självgående i ditt arbete. Du har också lätt för att jobba tillsammans med övriga kollegor i teamet mot våra gemensamma mål. Du är kvalitetsmedveten, noggrann och har en god kommunikativ förmåga, där du är flytande i svenska och engelska språket. Vidare tror vi att du är en prestigelös, nyfiken och orädd person som gillar fart och utveckling. Ett generellt intresse för maskiner är ett stort plus och det är även meriterande om du behärskar polska eller något av de baltiska ländernas språk.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 0738-617253 eller adam.f.mork@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!