OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att ta dig an nya utmaningar? Adecco Helsingborg söker till konsultuppdrag administratör där du får möjlighet att utveckla dina erfarenheter och kompetensområde med tillgång till värdefulla kontakter och nätverk.
Om tjänsten
Som administratör kommer du arbeta med ett brett spektrum av arbetsuppgifter inom diverse administration. I samarbete med kollegor kommer du ha en betydelsefull roll som ger dig stor variation och mycket kommunikation såväl internt som externt.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start i augusti och därefter inledningsvis 4-6 månader.
Några av dina huvuduppgifter innebär bl.a:
• Planera och samordna administrativa uppgifter
• Delta i att förbättra och utveckla administrativa rutiner
• Sammanställa rapporter, beräkningar och diagram
• Assistera och stötta kollegor och chefer
• Kommunicera och sammanställa utskick, protokoll m.m.
• Generellt kontorsansvar med bl.a. kopiering, beställning av kontorsmaterial, posthantering
Om Dig
Du är driven och nyfiken vilket gör att du ser konsultuppdraget som en möjlighet att utvecklas och lära. Med tidigare erfarenheter inom administration är du beredd att med flexibilitet och positiv anda kavla upp ärmarna för att vara ett viktigt stöd i verksamheten.
Med handlingskraft, noggrannhet och stark tilltro på dina kunskaper kommer du långt på din nya arbetsplats. Du har stor integritet och van att hantera konfidentiell information. Du trivs att arbeta i nära samarbete med kollegor och chefer där du har förmåga att se arbetsuppgifterna från ett helhetsperspektiv och utvecklar ett proaktivt samt lösningsorienterat arbetssätt.
Viktigt för tjänsten
• Minst ett (1) års erfarenhet från liknande administrativt arbete
• Obehindrat kommunicera på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• Goda kunskaper i dator och affärsystem
• Möjlighet att arbeta heltid (dagtid).
Meriterande
• Minst fem (5) års erfarenhet från liknande administrativt arbete i större bolag
• Tidigare arbetslivserfarenhet från myndighet
Om ansökan och anställning
Tjänsten tillsätts omgående med start i augusti där vi tillämpar löpande urval av ansökningar. Vid ansökan ska CV + personligt brev bifogas där du tydligt beskriver följande:
• Möjlig startdag och övrig tillgänglighet
• Tidigare erfarenhet (minst två uppdrag/anställningar)
• Minst två referenser från tidigare arbete
Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov. Självklart har vi kollektivavtal! Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Ronja Andersson via ronja.andersson@adecco.se.
Har du frågor om registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administration, administratör, helsingborg, Landskrona
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147