OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Jurek erbjuder ett komplett utbud av konsult- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom Juridik, Ekonomi, HR, Marknad/Kommunikation och Administration. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster som kommer in.
Arbetsbeskrivning
Business Support är ett av Jureks affärsområden och vi ser idag en ökad efterfrågan på administratörer från våra kunder. Jurek är specialiserade på roller inom administration och har kunder vars verksamhet opererar både nationellt och internationellt. Därför söker vi nu dig som har erfarenhet av administrativt arbete.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Administrativ support i ett team
• Ekonomiadministration
• HR administration
• Författa och sammanställa rapporter
• Författa och sammanställa underlag
• Handlägga ärenden
• Sammanställa material
• Svara på mail och telefon
• Administrativt stöd till en chef eller ledningsgrupp
• Administration kring order
• Schemalägga möten
• Föra mötesprotokoll
Vem är du?
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet av administration och vill fortsätta utvecklas inom administrativa tjänster. Vi ser att du har god vana av att arbeta i Officepaketens alla delar; Word, PowerPoint och Excel. Du är kommunikativ och talar samt skriver flytande på både svenska och engelska. Som konsult på Jurek ser vi att du är noggrann, strukturerad, serviceinriktad och är en koordinerande länk i arbetet och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Ute hos kund representerar du Jurek och delar våra värderingar kring att vara en god kollega och konsult.
Du erbjuds
Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos vår kund i Stockholmsområdet. Utifrån kundens behov kan du erbjudas hybridlösning och en anställning på både hel- och deltid. Som konsult hos oss har du möjligheten att prova på olika uppdrag och uppdragslängder där du samlar många arbetslivserfarenheter. Vi på Jurek erbjuder marknadsmässiga löner och förmåner. Som konsult har du en engagerad konsultchef som följer upp att du trivs, utvecklas men som också finns tillgänglig för coaching när du vill gå vidare i nästa steg i din karriär. Vid frågor kring uppdrag och vår verksamhet är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Mikaela Danilovic på mikaela.danilovic@jurek.se. Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Vi intervjuar löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag!
Om Jurek rekrytering och bemanning
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, Life Science, HR, administration samt marknad och management. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster.
Alla aktuella tjänster/uppdrag – följ oss gärna på vår hemsida www.jurek.se och på LinkedIn.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52