OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Detta är ett spännande uppdrag för dig som är en strukturerad administratör. I ett team kommer du att vara spindeln i nätet och arbeta mycket med registrering, diarieföring och arkivhållning samt stötta avdelningen med övrig administration.
I dina arbetsuppgifter ingår:
- Dokumenthantering
- Registrering
- Diarieföring
- Arkivhålllning
- Administration
- Skriva PM och skapa olika underlag
Vem är du?
Då det är en administrativ tjänst är viktigt att du är prestigelös och tycker att det är kul med administration. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att du är självgående, serviceminded och strukturerad. Periodvis arbetar du under stor press, vilket kräver stor stresstålighet och förmåga att prioritera. Vidare har du god samarbetsförmåga, är initiativrik samt mål- och resultatinriktad. För att lyckas i tjänsten skall du ha:
• Erfarenhet av administration och/eller arbetet som assistent.
• Gymnasieexamen, gärna inom samhällskunskap.
• God datorvana, framförallt inom MS Office.
• Talar och skriver svenska obehindrat.
Det är meriterande om du har arbetat med dokumenthantering och ifall du har erfarenhet från kommunal verksamhet.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och är på heltid med start omgående. Tjänsten beräknas pågå i ca 3 månader, därefter finns goda chanser till förlängning. På en intervju hos oss avslöjar vi namnet på organisationen och berättar mer om tjänsten.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Paulina Stjernström via mail: paulina.stjernstrom@jurekbemanning.se
Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.
Start:
Omgående!
Lön:
Uppskattningsvis mellan 19-22 000 kr/mån beroende på erfarenhet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44