OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ABG är ett företag som sedan 1972 säljer och hyr ut produkter för bränslehantering. Ett annat område där vi är verksamma är laddstationer för elbilar. Våra lokaler är belägna i Oxelgrenshagens industriområde i Södertälje. Företaget har i dagsläget 9 anställda fördelat på kontor och verkstad. Vi ser gärna att du som söker har minst en 3-årig gymnasieutbildning.
Du ska kunna formulera dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska. Det är en fördel, men inget krav, om du kan prata och förstå danska då vår största leverantör är belägen där.
Vidare är du ansvarsfull, har ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande samt har lätt för att samarbeta och du arbetar lika bra i team som självständigt.
Fördelaktigt om du har B-körkort.
Det finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget.
Dina arbetsuppgifter:
-Allmänna kontorsuppgifter
-Ge support och service till våra kunder via inkommande samtal
-Hantera varierande ärenden som exempelvis: beställning, uppsägning, ändring av avtal, generella frågor
-Fakturering
-Lagerhantering och inventering
Vi söker dig som:
Är utåtriktad, social och ska gilla att hantera många arbetsområden inom administration. Du behöver vara en lösningsorienterad person med en positiv inställning som ser lösningar istället för problem. Vidare vill vi att du är noggrann och gillar att ta egna initiativ.
Du har också vana av och gillar att jobba i någon form av affärssystem. Vi arbetar i Pyramid business studio så erfarenhet av detta system är meriterande men inte ett krav.
Du bör även ha god analytisk förmåga och gilla att ibland få tänka till lite extra för att hitta en bra lösning eller för att fullt ut förstå olika sammanhang.
Vi ser gärna att du förstår vikten av god kommunikation med både kunder och medarbetare. Att du har erfarenhet av liknande arbete är ett plus, men framförallt lägger vi stor vikt vid vem du är som person och din förmåga att utvecklas med oss.
Vi erbjuder:
-Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
-Mycket bra arbetstider
-Friskvårdsbidrag på 2500 kr/år samt en friskvårdstimme/vecka
-Möjligheten att avancera till högre tjänster inom bolaget
-Relevanta utbildningar
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!