OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bidra till att utveckla ett Kontorsservice i toppklass, ingå i en flexibel och rörlig verksamhet med hög servicenivå och tekniska lösningar i framkant – då har vi arbetet för dig!
Om tjänsten
Vi söker dig som brinner för service och bemötande och som har ett digitalt arbetssätt. Du kommer som utgångspunkt ingå i ett team som idag ger stöd och service i reception med gott värdskap på Ringgatan och Citypassagen i de centrala delarna av Örebro.
Kontorsservice uppdrag är att ge internt stöd och service, genom tillhandahållande av vaktmästarstöd och receptioniststöd i våra administrativa lokaler. Vår verksamhet befinner sig i en spännande utvecklingsfas, där vår service ska anpassas till att stödja ett fåtal större kontorshus med ”smarta kontor”, som ska erbjuda både tekniken och miljön som grundar för ett digitalt och aktivitetsbaserat arbetssätt.
Tjänsten som erbjuds är ett kortare vikariat.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• receptionsarbete, besökshantering, värdskap
• utförande av olika typer av administrativa arbetsuppgifter
• informationsinsatser kopplat till olika kanaler
• hantering felanmälningar gentemot vaktmästeri och fastighetsägare
• post- och pakethantering
• ge teknikstöd/mötesteknikstöd och service
• dokumentation i olika verksamhetssystem
Kompetenskrav
• adekvat gymnasieutbildning med inriktning service, ekonomi/administration alt relevant YH-utbildning
• goda datakunskaper och kunskaper inom Officepaketet, Microsoft Office 365 och tillhörande verktyg
Vi söker dig som har förmåga att arbeta självständigt men även i team. Du är serviceinriktad, har en god struktur och levererar med noggrannhet och kvalitet. Utifrån vår förändringsresa ser vi gärna att du har ett digitalt arbetssätt och är bekväm med att sköta enklare teknik. Du behärskar det svenska språket på så sätt att du har en god kommunikativ förmåga, i såväl tal som skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Övrigt meriterande
• relevant erfarenhet från liknande serviceyrke inom en reception, konferens och administrativa arbetsuppgifter
• erfarenhet av verksamhetssystemen Raindance och/eller W3D3
Omfattning och tillträde
Anställningsform: tidsbegränsadanställning
Sysselsättningsgrad: 100%
Tillträde: enligt överenskommelse - t.o.m. 13 februari 2023
Antal tjänster: 1
Om arbetsplatsen
Kontorsservice består av 17 medarbetare, kontorsvaktmästare och administratörer, som finns placerade ute i våra olika administrativa lokaler. Vi är en del av Kommunstyrelseförvaltningen och vårt huvudmål är att tillhandahålla ett stöd som bidrar till en enklare vardag, med nöjda mottagare som upplever att de får en god service och ett gott bemötande - varje dag! Vi ska erbjuda en relevant, effektiv, kvalitativ och proaktiv service. Hos oss erbjuds du ett omväxlande arbete, där en stark teamkänsla och stort engagemang präglar vår vardag!
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.
Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.
Intervjuer sker löpande i denna process!
Ansökan
Sista ansökningsdag är 16 november.
Välkommen med din ansökan!
Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Örbring, Enhetschef
019- 21 38 74
Kerstin Awad, Distriktsköterska
019-21 49 44
Eva Cading, Enhetschef Barn och familj
019-21 27 11
Ann-Sofie Vennerstrand, Rektor
019-21 20 52
Emelie Rådström Sipinen, Enhetschef
019-21 25 35
Peter Thermaenius, Rektor
070-631 44 90
Mona Hansen, Förskolechef
019-21 40 84
Johanna Gancarz, Utvecklingsledare
019-21 32 23
Mona Öhrn, Kontorschef
076-551 39 76
Anna Lorinius, Rektor
019-21 49 67